Hop til indhold
Guest gokke72

Leyla Milani

Recommended Posts

Guest gokke72

Måtte til slut give efter for min hungren efter ren PSE...fandt Leyla...mega titties og så bare det look som giver instant stiv pik. Well hun er mere rund,chubby end billederne angiver men fuck hun kan sutte pik. 1h PSE, hun trykkede på alle de rigtige knapper, jeg kom 2gg på 45min....sød, mega sød pige men nok kun en 5'er p.g.a de ekstra kilo, men et sødt/frækt ansigte.....overall....+andre egenskaber + sex nok 8-9......fik testet lidt føling med latex....ikke dårligt :-) 

Meeeen, kommer nok ikke igen da jeg kun behøvede at fyldes op med denne type af sex i denne omgang. Det var dejligt at prøve...men ægte GFE vinder for mig......og her er det mere råt. Hun er her ca. en uge mere.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72
Harran skrev, for 2 timer siden:

Hvad søren er "føling med latex"?

Haha.....jo, jeg er ikke til bdsm, ej heller andet kinky, men dybt nede har jeg altid fundet outfittet frækt........dele af hendes krop bar det, så det var bare en føler. .......:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej gokke72

Tusind tak for din anmeldese.

Må jeg spørge lidt mere ind til din oplevelse?

Jeg er nysgerrig på om hun er en gavmild kysser med tunge. Er hun meget overvægtigt/brugt eller er det kun lidt buttet? Må man røre hendes bryster eller er de "ømme". Hvordan er hendes engelsk?

Har du lyst til at uddybe 'andre egenskaber'

Mvh

M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Hej M.

Jeg kyssede hende ikke med tungen...tror godt hun ville. Hun var noget "større" end jeg havde regnet med ( godt buttet ), men brysterne fylder meget så det blender ligesom ind. Du må gerne tage godt fat på hendes bryster - ej ømme. Hendes engelsk er ok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest James bond 007
gokke72 skrev, den 23/3/2018 at 20:20:

Måtte til slut give efter for min hungren efter ren PSE...fandt Leyla...mega titties og så bare det look som giver instant stiv pik. Well hun er mere rund,chubby end billederne angiver men fuck hun kan sutte pik. 1h PSE, hun trykkede på alle de rigtige knapper, jeg kom 2gg på 45min....sød, mega sød pige men nok kun en 5'er p.g.a de ekstra kilo, men et sødt/frækt ansigte.....overall....+andre egenskaber + sex nok 8-9......fik testet lidt føling med latex....ikke dårligt :-) 

Meeeen, kommer nok ikke igen da jeg kun behøvede at fyldes op med denne type af sex i denne omgang. Det var dejligt at prøve...men ægte GFE vinder for mig......og her er det mere råt. Hun er her ca. en uge mere.
 

Havde hun en stor røv?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brystelskerkbh skrev, for 10 timer siden:

Hej Trompeten

Smider du ikke en anmeldelse af hende når du har besøgt hende?

Jeg smider en når jeg har været en tur forbi;)

@Brystelskerkbh det blev desværre ikke i denne omgang:

 

Redigeret af Trompeten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...