Hop til indhold
Guest Snigeren902

Nogen erfaring med Patricia her?

Recommended Posts

Jeg har mødt hende, i det pulveriserede liv,  nær basen.. Havde lige set annoncelight.

spurgte om det ikke  var Patricia, hun kiggede, gik ud af forretningen..

men ventede på mig, hvor vi vik en snak.. Hun var ankommet og havde sin 1. dag i Odense.

nem at snakke med, super sød, smilende , og billeder ok, men med overtøj på,.. Størrelse og figur passer meget godt..

efter granskning af annonce..

Havde ikke lige mønten,  men hvis og hvis, måske efter påske... Så et besøg..

Sexeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 12 timer siden:

spurgte om det ikke  var Patricia, hun kiggede, gik ud af forretningen..

 

Næste gang du er i samme forretning sammen med konen kommer Patricia hen og spørger: "Er det ikke sexeren? Har du fået penge til at besøge mig?"... :-o 

Ahhh helt ærligt. Jeg er ikke den hellige type, men mener ikke lige man henvender sig til en GP når man møder dem. Det modsatte burde også gøre sig gældende. Så slipper begge parter for at stå med et forklaringsproblem hvis man tilfældigt mødes hvilket man jo sagtens kan komme ud for. Nogle af dem jeg har besøgt har jeg selv mødt ude i den ægte verden. Det er bare blevet til et diskret smil begge veje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 7 timer siden:

Næste gang du er i samme forretning sammen med konen kommer Patricia hen og spørger: "Er det ikke sexeren? Har du fået penge til at besøge mig?"... :-o 

Ahhh helt ærligt. Jeg er ikke den hellige type, men mener ikke lige man henvender sig til en GP når man møder dem. Det modsatte burde også gøre sig gældende. Så slipper begge parter for at stå med et forklaringsproblem hvis man tilfældigt mødes hvilket man jo sagtens kan komme ud for. Nogle af dem jeg har besøgt har jeg selv mødt ude i den ægte verden. Det er bare blevet til et diskret smil begge veje.

Der var kun en pige ved kassen, som ikke havde mulighed for at se eller hører os..

ellers havde jeg ikke talt til Patricia..

Jeg er altid meget diskret.. 

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...