Hop til indhold
Badsanta

Dala thai massage i Vejle

Recommended Posts

Hej med jer.

En lille anmeldelse her fra. Måtte igen et smut til Vejle da ejeren skrev til mig, at hun havde fået en ny pige og at hun synes jeg skulle komme og se hende.
Bella hedder hun, så afsted kommer jeg og ankommer lidt før tid.
Ringer på og bliver mødt af Lisa, kæft hun er smuk som altid får et stor kram og et kys på kinden. Bliver vis op på et værelse og får af vide jeg skal tage mit tøj af og ligge mig op på briksen.
Lidt efter komme hun ind (hold fast man)hun er flot og Mums lige noget for mig.
Og spørg om hvad jeg vil have (smiler over til hende og siger lidt af det hele)
Og skal da lige love for at det får jeg.

Kan varmt anbefale hende men glemt nu ikke Lisa hun er lige så godt 

 

https://annoncelight.dk/showad/243617

Mvh

Badsanta

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle lige have stillet min nysgerrighed med Dala thai massage så jeg har været forbi og nyde Bella, rigtig sød pige tror egentlig hun er med på lidt af hvert.

Jeg fik blow og afsluttede bagfra fornemede ikke at der blev hold øje med tiden, måske fordi det var først på dagen. 

Pæne lokaler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skriver du pæne lokaler er der mulighed for bad efter og er det diskret indgang eller står man midt på gaden og venter på at blive lukket ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badsanta skrev, den 23/3/2018 at 16:48:

Hej med jer.

En lille anmeldelse her fra. Måtte igen et smut til Vejle da ejeren skrev til mig, at hun havde fået en ny pige og at hun synes jeg skulle komme og se hende.
Bella hedder hun, så afsted kommer jeg og ankommer lidt før tid.
Ringer på og bliver mødt af Lisa, kæft hun er smuk som altid får et stor kram og et kys på kinden. Bliver vis op på et værelse og får af vide jeg skal tage mit tøj af og ligge mig op på briksen.
Lidt efter komme hun ind (hold fast man)hun er flot og Mums lige noget for mig.
Og spørg om hvad jeg vil have (smiler over til hende og siger lidt af det hele)
Og skal da lige love for at det får jeg.

Kan varmt anbefale hende men glemt nu ikke Lisa hun er lige så godt 

 

https://annoncelight.dk/showad/243617

Mvh

Badsanta

 

WAU de 2 thai piger ser så lækre ud utrolig de har så meget barme   det ser ud til de tilbyder næsten alt i den blide afd   .Vil prøve det sted snart tak for jeres beretning i der har været der

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funlover skrev, den 26/3/2018 at 07:05:

Nu skriver du pæne lokaler er der mulighed for bad efter og er det diskret indgang eller står man midt på gaden og venter på at blive lukket ind.

Ja der er mulighed for bad før og efter.

Og ja det er meget diskret hvor ingen ligger mærke til dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi du har helt ret disket sted og gode badeforhold. Rigtig sød pige men ikke helt oppe og ringe måske for tidligt på dagen.

Et bud på et sted at blive stamkunde måske, jeg tager lige en runde i Vejle og ser hvad det bedste bud er når man gerne vil komme det samme sted ca. en gang i ugen håber at finde et sted hvor det giver lidt godwill

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have besøgt Lisa et par gange til min fulde tilfredsstillelse, måtte jeg prøve Bella efter de gode anmeldelser.

Hun er en pige lige efter min smag, et smukt  og smilende ansigt, dejlige naturlige bryster B skål vil jeg mene og en dejlig pariser bsgdel.

Fik en faktisk ganske udmærket massage efterfulgt af en dejlig omgang sex.

det eneste minus jeg egentlig kan sige om hende er, at hun er svær at kommunikere med, da hendes engelsk er meget mangelfuldt.

Gentagelse :ja helt sikkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...