Hop til indhold
Smiley1987

Candy Club for første gang

Recommended Posts

Hey!

for en uges tid siden(14/3) var jeg i Kbh i forbindelse med arbejde! 

Så en kollega og jeg besluttede os at drikke et par øl i Istedgade da vores hotel lå lige op og med af den gade! Skal siges det er første gang vi et her! Så i blev lidt overrasket af miljøet og lod os rive med! Vi havnede midt på aftenen på Club 34! Syntes egentlig det er et ok hyggeligt sted, selvom jeg har læst med dårligt om det efterfølgende! 

Nå men sidst havner vi på candy Club og får endnu nogen øl, hvor vi bliver tilbudt sex osv! Så tænker jeg WTF aften kan lige så godt slutte med et brag, så ryger med ind sammen en romænsk tøs! Hun stå rimelig skarpt med tøj på, men da hun ta tøjet af waao hun er godt nok flot! Og hun kan satme gi et blæs, og selve sex var sku også bedre jeg regnede med! 

Nogen der ved og det er piger der er tilknyttet stedet, eller om det er gade piger der er herinde?

har det svære glemt hendes navn!

men rumæner med skulder langt hår i blond/grå nuancer ca 21-25 år og meget slank god krop med sili babs!

ville helt sikkert prøve hende igen hvis jeg kunne finde hende

Skal siges at jeg betalte 1000kr for en halv time! Sikkert i den dyre ende men det hele vær syntes jeg

Redigeret af Smiley1987

Del dette indlæg

Link til indlæg

Club 34 ligger på isted nr 34. Det er en Club hvor der er sofaer til at slingre sig i lige inde for døren, så er der noget bar til højre hvor der er let påklædte kvinder! Så er der bar oven på! Der var jeg ikke! Og ude bag ved, ved jeg ikke hvad der er! Men bla. kabiner! 

De har ingen hjemme side, men dette forklare stedet meget godt.

candy club er også en bar, der er så bare rygerum med spille maskiner, sofaer og alt mulig andet! Det ligger på Istedgade 18

http://www.candyclub.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 48 minutter siden:

Anede ikke at Istedgade 18 hed Candy Club - jeg har været der 100+ gange :D

Det hed også bare Club 18. Kanske, de prøver at komme af med deres dårlige ry, trods konceptet lyder til at være det selvsamme. :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...