Hop til indhold
Guest Professoren

Melissa i Esbjerg - bop bop

Recommended Posts

Guest Professoren

Hej folks

Var lige forbi hende her i Esbjerg fornylig.

Fint, diskret sted, og nemt at parkere. De er to piger der i annoncen tilbyder stort set det hele.

Det er pigerne på billederne, og Melissa ser faktisk bedre ud i virkeligheden. Jeg gætter på de er rumænske, men ikke sikker. De tilbyder både med og uden gummi.

Lejligheden er helt ok, dog ikke rene håndklæder på badeværelset - hvor man kan tage en skyller før og efter - også sammen med pigen.

Melissa og jeg startede under bruseren, men jeg fornemmede hurtigt at pigen ikke var særlig nærværende. Det er desværre et turn-off for mig, så oplevelsen blev ikke særlig god. Vil man som mig gerne have lidt GFE med i oplevelsen, er det ikke stedet, så jeg kommer nok ikke igen. Pigen er i mine øjne smuk og dejlig, og hvis hun var en del mere berøringsvenlig og kyssende, tror jeg det var fin valuta for pengene.

Den anden pige, Maya, er meget lille og petit, ja nærmest mager, og har desværre dårlige tænder hvilket ikke er særlig appetitvækkende for mig. Ellers kunne jeg måske fristes til en trekant med de to - hvis jeg kunne sikre mig lidt mere GFE.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her kunne det være lidt intessant at høre om du havde taget tilbudet på de 500 for en cocktail. En cocktail er jo typisk en meget skrabet ydelse eller samværd på nedsat tid. Det der ligeledes kunne være interessant at høre er hvad koster eksempelvis en time ?  Nu da der kører en debat i en anden tråd foranlediget at din anmeldelse synes jeg faktisk at det har en vis relevans med lidt flere fakta, også gerne info som jeg ikke spørger efter. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos Melissa i Esbjerg. Jeg mener det var 1200 for én time. Hun var da medlevende ved mig, er ganske flot men ikke 20 snarere 23?? Der fandtes ikke glidecreme hos de to piger og hun satte kondomet vrang på - hun virkede ikke proff. Hun er svær at forstå pga. sproget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
TheVoice skrev, den 23/3/2018 at 23:28:

Her kunne det være lidt intessant at høre om du havde taget tilbudet på de 500 for en cocktail. En cocktail er jo typisk en meget skrabet ydelse eller samværd på nedsat tid. Det der ligeledes kunne være interessant at høre er hvad koster eksempelvis en time ?  Nu da der kører en debat i en anden tråd foranlediget at din anmeldelse synes jeg faktisk at det har en vis relevans med lidt flere fakta, også gerne info som jeg ikke spørger efter. 

 

Nej, af erfaring hoppede jeg ikke ud i de skrabede tilbud, men tog en halv time med det hele

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...