Hop til indhold
Guest The Girl

Hygiejne

Recommended Posts

Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Jeg tager den på dansk.

Vil sige at det er sjældent jeg har den type gæster. Mon du tiltrække de forkerte:huh:

Du kan også investere i en stak engangs tandbørster og have stående fremme.

Man kan sagten sige til gæsterne at de skal tage den korte eller helt store tur på badeværelset eller selv gå med, det kan være mega frækt.

Mange af mine gæster hopper i badet og børster tænder hos mig. Det er lækkert .

Der var en gang man skulle spørge om tid til et bad. Men lidt tøven var det nogenlunde ok med et før, men da slet ikke bagefter.

Nu er det mere naturlig og accepteret heldigvis. (Er før i tiden blevet afvist, pga tid tror jeg)

Men kan godt undre mig nogen gange, at når vi er færdig går pigen nøgen ud med pengene, jeg tager hurtigt tøj på og går ud af samme dør.

Udenfor står pigen påklædt i sit frække undertøj igen, klar til næste kunde... Tænker bare hvor mange mænd har jeg lige svedt sammen med.

Eller stedet ,med kun et badeværelse. Jeg bader efter, klæder mig på og kysser farvel. Igen ser jeg GP med det sexede tøj på, ikke klar til hendes bad, men næste kunde.

Det sorterer den pige fra i min kalender for nye besøg.

(Og ja, mænd, vask jer da for pokker.????)

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Girl skrev, for 10 minutter siden:

I need to buy special deodorant with a mint fragrance !:)

 

Basic

Neutral sæbe i brusebadet. (Ikke stærk duft, som manden skal gå hjem med)

Mundskyl (Listerine)

En deo... (Ikke for vild) men en du kan lide

Mvh Mr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Girl
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Bad girls attract bad boys, good girls attract gentlemen 

Is only bad guys are smelly ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Girl skrev, for 2 minutter siden:

Is only bad guys are smelly ?

Maybe you should consider high class instead off middle class 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Girl
TheVoice skrev, for 5 minutter siden:

Maybe you should consider high class instead off middle class 

Good point! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Offcourse men should think about the hygiene when they visit a girl. No matter wich girl we are talking about. It´s obvious. It´s just as obvious that the girl should be nicely washed too, when we visit her. I hate the smell of cigarets. And a pussy that smells of catpiss is the worst smell on the planet. It´s a killer, just as I imagine a sour dick is.

Throw his ass in the shower and ask him to man up. Have a couple of mints at your bedside table next to the condoms if he´s the kissingtype, allongside with the toothbrush/mouthwash in the bathroom.

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Girl
underdog40 skrev, Lige nu:

Is that sarkasm? Are you stalking me, girl? :D

No no. I agree with you. Always haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Girl skrev, for 2 timer siden:

Sometimes it will take maybe 30-60min to get to the girl right? 

My point is -after sitting in your car or in bus or after fast walk - maybe you will get a bit sweaty? No need to refresh?   

After taking a bath at home I don't sweat after 10 min in a car and walking to your door. 

But after 30 min of nice sex I do sweat. So do you ask your customers to shower every 30 min? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 2 timer siden:

Does this mean that you do not shower between every client? Or why is it impossible to take a shower with every client?

Nej, hun mener vist bare at det vil være umuligt at gå i bad sammen med alle kunder. Det vil jo potentielt fordoble antallet af bad.

 

The Girl skrev, for 2 timer siden:

Sometimes it will take maybe 30-60min to get to the girl right? 

My point is -after sitting in your car or in bus or after fast walk - maybe you will get a bit sweaty? No need to refresh?   

The thing is: Few do that when having sex with a partner. So why should they, when they visit a working girl?

The answer is of course: Because it's not your partner, you are not in love or anything close. She is probably not the least attracted to you sexually.

I think a good metaphor is to think of it as going to a job interview on a white collar job: Make sure to behave politely and appear well groomed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Girl

I think I will start to explain every one what, how much and how long to clean. 

Redigeret af The Girl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Girl
AalborgLook skrev, for 6 timer siden:

After taking a bath at home I don't sweat after 10 min in a car and walking to your door. 

But after 30 min of nice sex I do sweat. So do you ask your customers to shower every 30 min? 

Why to take a shower at home if I will send you anyway to the bathroom. If for example you will ask for pure bj. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Girl skrev, for 13 minutter siden:

Why to take a shower at home if I will send you anyway to the bathroom. If for example you will ask for pure bj. 

Cos I have seen baths at girls that wasn't clean and the towels was dirty. 

It goes two ways. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Girl
AalborgLook skrev, for 9 minutter siden:

Cos I have seen baths at girls that wasn't clean and the towels was dirty. 

It goes two ways. 

But if I will send you- there is no choice for you.

Redigeret af The Girl

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Girl skrev, for 16 minutter siden:

But if I will send you- there is no choice for you.

If i see, Dirty towels. I definitely would go again, that's not okay.  So yes i have a choice. U can't  say i have to, use dirty towels. would u do that u self? I don t think so. 

Good saturday, and Easter, to you.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Girl
kanonkongen skrev, for 45 minutter siden:

If i see, Dirty towels. I definitely would go again, that's not okay.  So yes i have a choice. U can't  say i have to, use dirty towels. would u do that u self? I don t think so. 

Good saturday, and Easter, to you.

KK

I agree. I’m sorry you have that kind of experiences. I never though it is possible:shock:

Thank you. Same for you. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Girl

I hope we all start to take care more about small details to make a meeting more satisfying:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

The girl, what do you exactly mind about hygiejne. Last time i visit a girl she say go take shower, and i said i did it at home. Then she said if you dont take shower now dont visit me anymore. And i am always clean, and shaved, i dont know why she said that

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 2 timer siden:

The girl, what do you exactly mind about hygiejne. Last time i visit a girl she say go take shower, and i said i did it at home. Then she said if you dont take shower now dont visit me anymore. And i am always clean, and shaved, i dont know why she said that

Fordi nogle typer mænd lider af en letter for for demens og mener de er nybadet selvom det ikke er aktuelt.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
The Girl skrev, den 23/3/2018 at 14:34:

I take a shower before and after. 

I can’t wait if client wants to take a shower or no. Another shower again its not good for my skin. It is not my resposibility to wash your ass. 

yes but don't shower too much please because the smell of pussy and bum is very important to some of us...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...