Hop til indhold
arkibal

Massage og sex i Gdansk

Recommended Posts

Gdansk er rigtig hyggelig og prisen på kvindeligt selskab er åbenbart billigere her, end noget andet sted i Polen.

Jeg fløj med Ryanair fra Aarhus billigere end det ville have kostet mig at tage toget til København.

Odloty.pl er stedet, hvor kvinder reklamerer med deres ydelser – helt ned til 120 zloty for en time.

I min alder er jeg som regel nød til at blive varmet op med en massage, så jeg mødte op ved Wielkie Młyny 7 i udkanten af den gamle bydel.

Jeg blev mødt af smukke, mørkhårede og splitternøgne Magda, som gav en fuldkommen guddommelig body-to-body og et blowjob af den anden verden. Jeg trak tungen ud af hendes stramme røv og spurgte efter 'fuld pakke'.

"Ingen sex – kun massage og blowjob", svarede hun, hvorefter hun deep-throat'ede mig, så det svimlede.

Desværre viste det sig, at Magda blev det absolutte højdepunkt på turen, og tak for det.

Efterfølgende besøg hos andre afslørede en hård og kynisk kant hos de polske damer, som tjener deres penge ved prostitution. Et natligt visit hos et decideret usympatisk kvindemenneske endte med, at jeg måtte beslutte mig til at gå uden service efter at have betalt.

Det skal siges, at jeg ikke opsøger de meget unge, og her kan forholdene være anderledes i den forstand, at de måske endnu ikke helt har mistet deres troskyldighed.

Der er åbenbart en forskel på europæisk og asiatisk kultur vedrørende prostitution, for jeg møder ofte thailandske piger over 35-40 år, som er enormt søde og har let til glæde.

Gdansk kan altså ikke anbefales uden forbehold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
arkibal skrev, for 2 timer siden:

Gdansk kan altså ikke anbefales uden forbehold.

Nej, de kan være lidt svære at danse med, men jeg synes nu nok at bortset fra enkelte nitter - og så at de kan være svære at kontakte og finde frem til - så er der absolut gode oplevelser at finde i Polen - især mht. erotisk massage går man sjældent forkert i byen - og priserne er jo i den noget billigere ende, end hvad man ellers ofte må slippe hos en thai-dame i DK.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sauer skrev, den 23/3/2018 at 19:30:

Hej

Er det muligt at finde Thai piger som giver massage i Polen

Ja, der var et sted i Gdansk jeg ringede til, hvor de havde thai-piger:

https://www.odloty.pl/en/announcements/gdansk/centrum/massage-clinic/166591.html

Men de var ikke rigtig interesseret i at få mig som gæst - så det opgav jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende indlæg, over vejer lidt om jeg skal på en "forretnings rejse" et par dage i gdansk. Hvis man vil bestille pigen til hotellet gå man vil kunne ud og spise lidt god mad, hvor  I byenskal ens hotel så ligge? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, den 10/4/2018 at 13:10:

Spændende indlæg, over vejer lidt om jeg skal på en "forretnings rejse" et par dage i gdansk. Hvis man vil bestille pigen til hotellet gå man vil kunne ud og spise lidt god mad, hvor  I byenskal ens hotel så ligge? 

Så, er det bedst at bo i den gamle bydel - men det er ikke særlig dyrt at leje en bil i Polen, så du kan sagtens bo lidt billigere privat og lidt uden for centrum, hvor det også er nemmere at finde p-plads - og så køre ind til centrum om aftenen, hvor det også er nemmere at finde P-pladser - om dagen må du nok hellere tage en taxa, hvis du ikke vil betale for p-plads - og gå langt.

Men det var mit indtryk at de gerne ville sælge både pige og taxaservice som en samlet pakke - ja, nogen steder ville de slet ikke oplyse adressen - kun til en taxachauffør - eller du skulle lade dem sende en taxa efter dig. Det kunne lyde som optrækkeri, men det er også noget med ikke at offentliggøre adresserne - dels noget med naboer og evt. udlejer, der ikke må vide noget (men det må da vække en del opsigt med mange taxaer, der hele tiden kører frem og tilbage) dels noget med skattevæsenet og politiet - eller de bare synes det gør erhvervet mere spændende sådan at lege tys tys ;-)    - ja, og så kan der også være noget med mafiaen - eller det hele er styret af en luder/taxa mafia - hvad ved jeg og hvad de ellers forsøger at binde en på ærmet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, den 5/5/2018 at 21:49:

Hvad gør I med valuta ? Veksler til zloty eller klarer jer med Euro / Visa-kort ?

Det er mit indtryk at Zloty fungerer bedst - men hav lidt med hjemmefra, så du ikke behøver veksle i lufthavnen, hvor det nærmest er røveri at veksle - og man bør sætte sig lidt ind i hvormeget man bør få igen for hver krone.

Visa-kort kan godt bruges, men nogle vekslemaskiner vil kun udbetale mindre beløb - og pr. døgn kan der også være begrænsninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...