Hop til indhold
youngatheart

Lækker Latina Esbjerg

Recommended Posts

Ja så røg jeg sku i fælden. Var blevet godt tændt, og da jeg på ingen måde kunne få fat på den/de piger jeg normalt besøger, og jeg nu var i Esbjerg, ja så forsøgte jeg mig jo lidt frem. Jeg havde ellers sagt til mig selv at jeg ville vente på den rette pige, men der var flere dage til, og min lille ven kunne altså ikke vente, så valget faldt på hende her: https://annoncelight.dk/showad/246404

Alt hvad hun tilbyder lyder jo super lækkert, og var sikker på det måske var den rette at besøge i nødens stund, men for pokker hvor tog jeg da grueligt fejl. Hun var faktisk vældig sød til en start at se på, men hun kunne ikke et ord engelsk, så det jeg forsøgte at forklare foregik via google translate..fuck en dårlig start ;-(   Da pengene 900 kr for en halv time havde skiftet hænder, gik det sku stærkt. Ned på sengen, og så kom diverse sprit, vådservietter, andre vaske midler, kilometervis af køkkenrulle osv osv ellers igang. ( Jeg kom ellers lige fra badet). Vildt underligt med den totale desinficering af alt ( selv mine hænder fik sprit). Da hun endelig langt om længe var færdig med at balsamere mig gik hun lige til blowjobbet... og med det samme med totalt fake stønne lyd og en slatten pik i munden ( hvad fanden var der at stønne over?)  Sikke da en farce hun havde gang i. Hun gav pikken en vildt hård behandling med hendes mega hårde sutten og gjorde oven i købet skide ondt i kuglerne hver gang hun hev op og ned i pikken, og det hjalp jo ikke på at den blev stiv...nærmere modsat da det var enormt kunstigt det hele. totalt stønnen hele tiden. Jeg bad hende tage det mere stille, men det fattede hun jo ikke da hun kun kan spansk. Det lykkes hende aldrig at få pikken stiv, for den behandling overraskede sku både pikken og jeg. Hvad gør man så..jo da..man tager selvfølgeligt at forsøger at rulle et kondom på en slatten pik, for nu skal der kneppes..jubiiii..not. Jeg gjorde hvad jeg kunne for at tænke andre frække tanker da hun lå der i doggy, men var sku svært, men lykkes dog at få den så stiv så den da kunne kneppe bare lidt..og uha uha hvor hun nød det....klart klart at hun da fik orgasme....NOT.  Jeg gjorde mit bedste, men var nærmest umuligt at kneppe hende også, for hendes hånd var hele tiden dernede, for at sørge for den ikke kom mere end max 10 cm ind.... gode råd var dyre..nu ville jeg sku bare komme, så jeg kunne kom ud af det gale hus. Det lykkes så til sidst ( er sku glad for jeg kun købte en halv time).   Er sku lige før jeg ville have givet hende 500 kr bare for at få lov til at spille pik for mig selv. Det her var dråben.... nu varer det sku længe før jeg nogensinde prøver noget nyt igen, for holde mig til de få skønne og super dejlige kendte piger, og er de ikke til at fange når jeg har behov, ja så sparer jeg sku pengene næste gang og tager en glad spiller og tænker på hvor godt det egentligt også er.

Ønsker jer held og lykke herinde, men håber dette var advarsel nok til at der ikke er flere der skal ryge i fælden derinde i Esbjerg hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

Hun bruger også fake billeder.

Dette er dokumenteret i en tidligere tråd herinde (af mig selv)......

 

Skærmbillede 2018-03-23 kl. 07.30.56.png

Kan godt ske det er fake billeder, men som det enesste plus hun skal have er faktisk at jeg synes hun var pænere i virkeligheden end de billeder. Synes faktisk at billederne ser rigtige nok ud. Var inde og checke da jeg kom hjem, og blev enig med mig selv om at det nok var hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...