Hop til indhold
Guest R KH

Var ellers stoppet - men kom lige forbi PP /Aarhus

Recommended Posts

Guest R KH

Jeg havde ellers besluttet mig for helt at stoppe med glædespiger - men fik så mange fortællinger om PP og den gode stemning der. Jeg måtte lige et smut forbi ... og her dagen efter kan jeg stadig mærke det på flere måder ...

Jeg ankom ca 1845 og der var tre kvinder tilstede - en yngre model og to lidt mere modne / men stadig smukke og sprøde :-) Jeg spurgte efter Gib og hun trådte frem og kiggede på mig med de frækkeste øjne jeg har set - jeg kom ind på et værelse og de forsøgte to piger og lidt overpriser - men jeg sagde blot at det i Aarhus altid er 1000 for hele pakken - hun sagde ok og jeg fik liv at smide tøjet - hun kom ind i en fræk rød kjole der viste en spændstig krop og store bryster - jeg lå klar på maven - hun hoppede op og slikkede mig kort på kanten af mit ene øre og sagde det bliver godt ... så gik en lidt for blød massage i gang og jeg tænkte - ja ja det sædvanlige - efter 10 min spurgte hun og blev ægte ærgerlig da jeg sagde: “I like it hard” - derfra blev det faktisk den bedste massage jeg har fået og når hun ramte ømme steder sagde hun OMG - hun gik virkelig op i det !!!

Jeg kom næsten tilfældigt til at røre hendes inderlår og hun tog straks fat i min hånd og pressede den op imod den allerede fugtige kusse - I like it sagde hun ... og det virkede ægte ... efter en del skøn massage og myoser der forsvandt vendte jeg mig om - hun sikrede sig at jeg var ren og gab mig derefter et BJ der var vidunderligt - dybt og legende og vådt - jeg måtte stoppe hende.... hun greb et kondom og satte det forsigtigt på banditten og hoppede op - hun red mig og skiftede tempo og efter noget tid sagde hun - yes yes - jeg kommer før dig - om hun nåede det ved jeg ikke helt - men hun gav den gas og jeg kunne mærke hendes puls ... måske var det pulsen i min egen pik der bankede - jeg kom med et drøn som en 18 årig og hun hoppede ag og tog mig i munden .... hun masserede mig lidt mere og sagde så, at hun ville have mere ... kan du komme igen sagde hun så - hun grinte og sagde - du for først lov til at gå når du er kommet ti gange .... hun arbejdede hårdt for det - den blev også stiv igen - men jeg skulle tisse og kunne simpelthen ikke fokusere he he - hun prøvede og knoklede med efter fem gange helt tæt på måtte jeg sige stop - min pik var der ca 80 grader varm og hun pustede på den og sagde - too hot og ærgrede sig ! Hun gjorde badet klar mens jeg tissede og jeg opdagede at tiden så rigeligt var gået - What a Night !!!!  Tak til Gib eller Gip hvordan det nu staves 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonderosen skrev, for 23 minutter siden:

Hej Boys,,,,der vil jeg gerne hen men er i tvivl hvor det er i har været,,,kunne i hjælpe mig på vej. Adr. Og tlf hvis murligt,,,god weekendctil jer

Se adresse mv via linket i min signatur :)  Klik på PP i oversigten til højre. 

 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gib tager hjem i april. Nogen der ved hvornår præcist? Ville gerne nå at besøge hende i den første uge af april

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så nåede jeg lige at komme forbi Gib inden hun søndag rejser hjem til Thailand resten af april. Nu må jeg bare nyde billederne i hovedet af hendes fantastiske bryster og hendes lille fisse, som smager lækkert.

Jeg synes nu i modsætning til andre, at hun giver en ganske fin massage.

 

Skynd jer drenge, hvis I vil sige pænt farvel til hende! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest R KH

Helt enig - man skal blot bede om hård massage så er det fremragende !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest R KH

Thong kiggede faktisk ind på et tidspunkt - fik lidt 4 hands ... men havde ikke råd -  enig hun var fræk på en meget autentisk måde - der var også en tredje - noget yngre - fik navnet men har glemt det - nogle der har leget sammen med hende ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde også fornøjelsen af Thong i dag - aktiv, smilende og glad. Fuld Århus pakke - hvilket var absolut nødvendig - da jeg var ved at sprænges - hehe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
R KH skrev, for 23 timer siden:

Thong kiggede faktisk ind på et tidspunkt - fik lidt 4 hands ... men havde ikke råd -  enig hun var fræk på en meget autentisk måde - der var også en tredje - noget yngre - fik navnet men har glemt det - nogle der har leget sammen med hende ? 

Øhm, altså. Hvis du tager en lille venlig snak med dem, så kan du få begge for 1500. Taler af erfaring. De startede med 2000, hvor jeg sagde "No Way" Så landede vi på 1500. Og det var SKØNT! De sparede ikke på energien. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...