Hop til indhold
OdEnSe

Mørk kvinde medlem af DF

Recommended Posts

Det er ikke den første... 

https://www.bt.dk/danmark/isabella-er-medlem-af-df-joede-og-har-muslimsk-far-bedste-beslutning-jeg-nogensind

Mener også at der var en storsmilende mørk mand/neger i jakkesæt engang da tv klippede ind i DFs lokaler under et FT valg. 

Syntes det er ok, man kan vel godt være for strammere udlændingepolitik og li' flæskesteg, Den Lille Havfrue og Kongehuset, selvom man ikke har en lys hud. 

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, Lige nu:

Det er ikke den første... 

https://www.bt.dk/danmark/isabella-er-medlem-af-df-joede-og-har-muslimsk-far-bedste-beslutning-jeg-nogensind

Mener også at der var en storsmilende mørk mand/neger i jakkesæt engang da tv klippede ind i DFs lokaler under et FT valg. 

Syntes det er ok, man kan vel godt være for strammere udlændingepolitik og li' flæskesteg, Den Lille Havfrue og Kongehuset, selvom man ikke har en lys hud. 

Men er det også ok diverse racistiske idioter går amok på tasterne som de gør i deres had til muslimer? 

Er vi blevet så intolerante i vores lille land ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
OdEnSe skrev, for 24 minutter siden:

Men er det også ok diverse racistiske idioter går amok på tasterne som de gør i deres had til muslimer? 

Nej, det er ikke så smart.. 

Nu kan man jo også se andre hudfarver end den lyse i store dele af Danmark... De er sikkert ikke udbredt i de små landsbyer i Sønderjylland, Vestjylland og i Vesthimmerland, men mon ikke det kommer med tiden?

Det er fint at udlændinge engagerer sig i Danmark og vores politik syntes jeg. 

Ikke bare muslimer men også kristne fra eksempelvis Latinamerika, og Afrika og buddhister fra Asien skal da være velkommen til at stille op. 

Det kunne være hyggeligt i Folketinget at få lidt mere farve på hverdagens diskutioner derinde. 

Vi lever jo i en global verden. 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 5 minutter siden:

Det er fint at udlændinge engagerer sig i Danmark og vores politik syntes jeg. 

Enig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke lide DF, der er da ingen tvivl om, men at der er en såkaldt sort kvinde medlem, det kan jeg ikke hidse mig op over. Men har også den fornemmelse at DF lægger lidt som de har redt med deres attitude, hos nogen vil jeg skynde mig at sige...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Det er faktisk rigtig ærgerlig. Altså at der sidder så afstumpede folk og kommenterer

Der er faktisk flere muslimmer som er medlem og stemmer på DF end på LA

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 10 minutter siden:

Det er faktisk rigtig ærgerlig. Altså at der sidder så afstumpede folk og kommenterer

Der er faktisk flere muslimmer som er medlem og stemmer på DF end på LA

Ved ikke om vi er afstumpede her i tråden, men det er da fint nok vi får det op og vende syntes jeg..Nu når der er så mange tråde om altmuligt herinde.

Sjovt nok med det sidste udtalelse..Har du evt. nogle tal på?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg var Martin Henriksen, så ville jeg nok overveje lidt over hvilke typer min retorik åbenbart tiltrækker. 

Fantastiske kommentarer fra hans  følgere:

»Hold nu kæft, tænk muslimer i DF intet dansk kan vi ha i fred. Føj for den.«

»Hun bliver ALDRIG dansker, så skal hun heller ikke være en del af jeres parti!«

»Så er det kørt!,5 kolonne kommer stille og roligt ind ad bagdøren.Tak for det DF.«

»Er der allerede den 1 april? Tillykke MH med kone nr2. Er durum rulle, kebab på menuen til DF's næste julefrokost?«

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
ppd skrev, for 22 minutter siden:

Ved ikke om vi er afstumpede her i tråden, men det er da fint nok vi får det op og vende syntes jeg..Nu når der er så mange tråde om altmuligt herinde.

Sjovt nok med det sidste udtalelse..Har du evt. nogle tal på?

Sorry den kunne jeg have skrevet tydeligere :rolleyes: det er ikke i denne tråd men på MH tråd hvor der bliver kommenteret

Der blev lavet en stor undersøgelse om muslimmer i dk for nogle år siden. Den er brugt i flere tråde herinde, men jeg kan desværre ikke nå at finde den til dig. Måske andre vil være behjælpelige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der iøvrigt ikke en vis diskrepans mellem hvad Martin Henriksen skriver på sin Facebook side:

>>. Tak for en god snak og et godt møde<<

og hvad de begge udtaler til BT:

>>Både hun og Martin Henriksen siger til BT, at der ikke var tale om et egentligt møde mellem parterne, men blot om en politiker, som mødte et medlem af partiet til en kort hilsen.<<

Del dette indlæg

Link til indlæg
OdEnSe skrev, for 10 timer siden:

Blandt andet skriver en kvinde med efternavnet Hussain:

»Hun har solgt den (sin sjæl, Red.) Jeg synes, det er skuffende at se, hvordan en ung kvinde kan støtte op omkring sådan en kujon, som ofte går imod menneskerettighedernes kerneværdier.«

Del dette indlæg

Link til indlæg
Montezi skrev, for 11 minutter siden:

»Hun har solgt den (sin sjæl, Red.) Jeg synes, det er skuffende at se, hvordan en ung kvinde kan støtte op omkring sådan en kujon, som ofte går imod menneskerettighedernes kerneværdier.«

Hvis du kigger på det hun skriver omkring menneskerettigheder så har hun jo ret i det er skuffende at se hun åbenbart støtter den politik.

Iøvrigt er det indlæg yderst afdæmpet modsat de andre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Montezi skrev, for 43 minutter siden:

Bemærkelsesværdigt at lige netop den kommentar er den du vælger at fremhæve, mens de  rabiate kommentarer forbigås i tavshed :rolleyes:

Måske bortset fra brugen af ordet "kujon" har hun da ret i sin karakteristik af Martin Henriksen. 

Redigeret af Bear
  • Synes godt om 1
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 12 timer siden:

De er sikkert ikke udbredt i de små landsbyer i Sønderjylland, Vestjylland og i Vesthimmerland, men mon ikke det kommer med tiden?

Et fremragende billede på, hvor indskrænket dit verdensbillede er, du her leverer.

Prøv at udvide din horisont til også at omfatte det, der ligger udenfor Movias køreplaner, du vil kunne komme for skade at opleve, at der findes frisk luft, som er godt for hjerneaktiviteten. ;)

I øvrigt er den linkede artikel fremragende, men den kaster selvfølgelig et andet end det sædvanlige lys på Martin Henriksen og hans holdninger, hvilket tydeligt pikerer parnasset både her og hisset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 1 time siden:

Bemærkelsesværdigt at lige netop den kommentar er den du vælger at fremhæve, mens de  rabiate kommentarer forbigås i tavshed :rolleyes:

Måske bortset fra brugen af ordet "kujon" har hun da ret i sin karakteristik af Martin Henriksen. 

Hvorfor er det bemærkelsesværdigt? Mit indlæg var en kommentar til Odense´s indlæg, som jo netop ensidigt fremhæver de rabiate kommentarer uden at nævne den anden side ;)

Men tillykke med selvmålet... vågn nu op for helvede! :lol: 

• Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Montezi skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor er det bemærkelsesværdigt? Mit indlæg var en kommentar til Odense´s indlæg, som jo netop ensidigt fremhæver de rabiate kommentarer uden at nævne den anden side ;)

Men tillykke med selvmålet... vågn nu op for helvede! :lol: 

Mener du i ramme alvor at :

»Hun bliver ALDRIG dansker, så skal hun heller ikke være en del af jeres parti!«

»Så er det kørt!,5 kolonne kommer stille og roligt ind ad bagdøren.Tak for det DF.«

»Er der allerede den 1 april? Tillykke MH med kone nr2. Er durum rulle, kebab på menuen til DF's næste julefrokost?«

er sammenligneligt med:

Seriøst?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 3 timer siden:

Mener du i ramme alvor at :

er sammenligneligt med:

Seriøst?

Du får lige lov til at danse lidt med ham her ;) 

image.png.7edc096fe7d04d31948c1c15ae54aedb.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 10 timer siden:

Et fremragende billede på, hvor indskrænket dit verdensbillede er, du her leverer.

Prøv at udvide din horisont til også at omfatte det, der ligger udenfor Movias køreplaner, du vil kunne komme for skade at opleve, at der findes frisk luft, som er godt for hjerneaktiviteten. ;)

I øvrigt er den linkede artikel fremragende, men den kaster selvfølgelig et andet end det sædvanlige lys på Martin Henriksen og hans holdninger, hvilket tydeligt pikerer parnasset både her og hisset.

Nu er vi vel kun i Danmark og der er vel stadig flere muslimer på den Storkøbenhavnske Vestegn og Gellerup ved Aarhus end i Hjallerup, Bevtoft og Nykøbing Mors.

DF rekrutterer en mørk kvinde..Ikke noget vi skal ligge søvnløs om natten over..

At f.eks rabiale muslimske kredse og senere IS rekrutterer naive etniske danskere er straks værre..

Men det er en anden historie..

http://nyheder.tv2.dk/2016-03-16-danske-victor-spraengte-sig-selv-i-luften-for-islamisk-stat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu