Hop til indhold
anonym51

Webcam/ skype og betaling

Recommended Posts

Hej,

Jeg er helt ny herinde, så jeg ved ikke om det er det rigtige forum.

Jeg ville først og fremmest høre om i kan anbefale en dansk pige til webcam på skype.

Og så ville jeg høre om betaling generelt. Jeg vil som udgangspunkt ikke betale via MobilePay, da jeg ikke vil ud med mit nummer.

Er PayPal en mulighed? Der får pigen vel ikke adgang til ens kontonummer? Hvis hun  ikke gør det er det fint med mig. Jeg vil bare være anonym over for pigen.

Hvis man nu skulle betale via MobilePay, kan man så  købe et taletidskort og tilknytte sit kort til det og betale på den måde? Er det sikkert? Der vil jeg ikke have noget imod at give mit nummer til hende da hun ikke kan se hvem det tilhører.

Det var mange spørgsmål. Håber nogen kan hjælpe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Therese,

Tak for svar. Jeg vil også gerne selv vise mig på cam med pigen. Ved jeg ikke om er muligt på siden. Men jeg foretrækker skype da jeg gerne vil undgå at registrere mig på en hjemmeside, give  min kontooplysninger m.m.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milfen Stella
anonym51 skrev, for 35 minutter siden:

Hej,

Jeg er helt ny herinde, så jeg ved ikke om det er det rigtige forum.

Jeg ville først og fremmest høre om i kan anbefale en dansk pige til webcam på skype.

Og så ville jeg høre om betaling generelt. Jeg vil som udgangspunkt ikke betale via MobilePay, da jeg ikke vil ud med mit nummer.

Er PayPal en mulighed? Der får pigen vel ikke adgang til ens kontonummer? Hvis hun  ikke gør det er det fint med mig. Jeg vil bare være anonym over for pigen.

Hvis man nu skulle betale via MobilePay, kan man så  købe et taletidskort og tilknytte sit kort til det og betale på den måde? Er det sikkert? Der vil jeg ikke have noget imod at give mit nummer til hende da hun ikke kan se hvem det tilhører.

Det var mange spørgsmål. Håber nogen kan hjælpe.

Du burde kunne tilknytte mobilpay til et nummer der er på taletid og kan jo ændre dit navn på mobilpay så man ikke får dit navn (har jeg jo selv gjort) og skifter selv imellem mine nummere. hvor man får en kode tilsendt på SMS det nummer man nu tilknytter og bum så køre det ind til du ændre det igen.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden:

Der er også cam4.dk, der kan du selv logge på og wanke, der er endda ufattelig meget nøgenhed, til ingen penge. :D 

Tak for svar :). Ved ikke om der er mange danske kvinder derinde. Det er  der måske. Men så kommer der igen det med at jeg skal registrere mig derinde osv. 

Man kan selvfølgelig finde til ingen penge, men så har man selvfølgelig ikke den der personligt kontakt med pigen hvor man skriver sammen og man ser hinanden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milfen Stella skrev, for 4 minutter siden:

Du burde kunne tilknytte mobilpay til et nummer der er på taletid og kan jo ændre dit navn på mobilpay så man ikke får dit navn (har jeg jo selv gjort) og skifter selv imellem mine nummere. hvor man får en kode tilsendt på SMS det nummer man nu tilknytter og bum så køre det ind til du ændre det igen.  

Tak for svar. 

Lige nu har jeg kun mit "rigtige" nummer. Hvis jeg ændrer mit navn på MobilePay her, så får vedkommende stadig mit nummer og mit nummer kan slås op og så kan man se mit rigtige navn. Er dog heller ikke interesseret i at bruge mit rigtige nummer. 

Men vedr. taletid så lyder det til at du siger jeg godt kan tilnytte mobilepay. Så kan jeg bare skrive et andet navn der og så kan pigen vel kun se nummeret og det er jeg ligeglad med da det er et taletidskort

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 7 minutter siden:

Hej Ano51

Med Paypal har pigen eller modtageren af dine penge adgang til dit navn, jeg mener ikke til andre oplysninger ihvertilfælde ikke kontooplysninger.

Tak for svar. Det ville være perfekt. Andre der kan bekræfte dette? 

Jeg kan vel altid ændre mit navn på paypal? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved mobilepay erhverv sløres de fire sidste (eller måske første) cifre, så man ikke kan se hele nummeret. Du kan kende et mobilepay erhverv nummer på, at det kun har fem cifre. Dit navn kan du ændre som du vil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Therese skrev, for 34 minutter siden:

Hvorfor går du ikke en på en side som dkwebcam f.eks ?

Den er alt for dyr og med elendig grafik - ihvertfald sidst jeg checkede - og ganske få piger.

Jeg vil anbefale https://chaturbate.com/

Her har du piger fra det meste af verden, men hovedsagelig Columbia - og pigerne herfra, kan du ofte have sessions med for ned til kun ca. kr. 3.50,-/min, hvis du køber 1000 Tokens til ca. kr. 556,- ad gangen - bemærk dog hvilke pigers session, du får lov til at gemme i din collection, så du kan se dem igen og igen ;-)

Ellers kan du ofte få lov at se pigerne sprøjte, par, transer, gruppesex og meget mere uden at det behøver koste dig noget + du kan selv broadcaste, så pigen kan se dig.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 10 minutter siden:

Ved mobilepay erhverv sløres de fire sidste (eller måske første) cifre, så man ikke kan se hele nummeret. Du kan kende et mobilepay erhverv nummer på, at det kun har fem cifre. Dit navn kan du ændre som du vil.

Tak for svar Liv. Hvad kræver mobilepay erhverv? Kan enhver oprette det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 8 minutter siden:

Den er alt for dyr og med elendig grafik - ihvertfald sidst jeg checkede - og ganske få piger.

Jeg vil anbefale https://chaturbate.com/

Her har du piger fra det meste af verden, men hovedsagelig Columbia - og pigerne herfra, kan du ofte have sessions med for ned til kun ca. kr. 3.50,-/min, hvis du køber 1000 Tokens til ca. kr. 556,- ad gangen - bemærk dog hvilke pigers session, du får lov til at gemme i din collection, så du kan se dem igen og igen ;-)

Ellers kan du ofte få lov at se pigerne sprøjte, par, transer, gruppesex og meget mere uden at det behøver koste dig noget + du kan selv broadcaste, så pigen kan se dig.

Tak for svar Jern. Men søger kun dansk :). Og vil gerne undgå hjemmesiderne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milfen Stella
anonym51 skrev, for 3 timer siden:

Tak for svar. 

Lige nu har jeg kun mit "rigtige" nummer. Hvis jeg ændrer mit navn på MobilePay her, så får vedkommende stadig mit nummer og mit nummer kan slås op og så kan man se mit rigtige navn. Er dog heller ikke interesseret i at bruge mit rigtige nummer. 

Men vedr. taletid så lyder det til at du siger jeg godt kan tilnytte mobilepay. Så kan jeg bare skrive et andet navn der og så kan pigen vel kun se nummeret og det er jeg ligeglad med da det er et taletidskort

Ja du kan skifte imellem nummer og så ser man kun det nummer der er blevet brugt og jeg har ikke mit navn stående på mobilpay så holder det anonymt på den måde 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...