Hop til indhold
Guest Lolababe

Forår i luften

Recommended Posts

Guest Lolababe
JoeBiden skrev, for 1 minut siden:

Lolababe, hvordan bliver man optaget i føromtalte sorte bog ??:P 

Åh det kræver god kemi, udholdenhed og at man kan trykke på de rigtige knapper :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
Mrme89 skrev, for 2 minutter siden:

Ville jeg også gern vide:p

Se mit svar til Joe ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lolababe skrev, for 2 minutter siden:

Se mit svar til Joe ;)

Ville da gerne trykke på de rigtige knapper;-) Udholdenheden er der, og kemien skal nok komme ;-) 

SÆT I GANG haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
Mrme89 skrev, for 7 minutter siden:

Ville da gerne trykke på de rigtige knapper;-) Udholdenheden er der, og kemien skal nok komme ;-) 

SÆT I GANG haha

Haha du kommer bare an !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Lolababe skrev, for 3 timer siden:

Måske er du mere til os danske piger ;) 

Jeg mødte den sødeste og flotteste pige for et par dage siden. Hun er også god til engelsk og går kun med udvalgte kunder (til gengæld også til dobbelt pris), da hun arbejder et sted, der ikke primært sælger sex. Inviterede hende  i dag før arbejdstid til massage til hende - og selvfølgelig sex. Og så kunne jeg for første gang nogensinde ikke få rejsning :-o. Hun var så ked af det, at hun lovede 'fuck for free anytime' når jeg vil :(. Nu forstår jeg hvordan det må være at have det problem generelt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lolababe skrev, for 4 timer siden:

Er jeg den eneste der går rundt og bliver lidt småliderlig af det spæde forår?

Nej har det på samme måde :D men troede bare det var mig hehe :P derfor jeg sagde til dig jeg havde lyst til GB og alt muligt haha :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden
Lolababe skrev, for 2 timer siden:

Åh det kræver god kemi, udholdenhed og at man kan trykke på de rigtige knapper :) 

Kemi har de i Matas, udholdenhed har jeg massere af og bruger en del computer i mit arbejde, så det med knapperne er der styr på. Eller var ikke lige det du mente :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
JoeBiden skrev, for 7 minutter siden:

Kemi har de i Matas, udholdenhed har jeg massere af og bruger en del computer i mit arbejde, så det med knapperne er der styr på. Eller var ikke lige det du mente :D

Haha altså hvis du kan installere antivirus på min computer kan du komme i min anden lille bog. Den hvor jeg kan få mænd til at hjælpe mig med diverse ting jeg ikke selv gider lave ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
Candy Cane skrev, for 30 minutter siden:

Nej har det på samme måde :D men troede bare det var mig hehe :P derfor jeg sagde til dig jeg havde lyst til GB og alt muligt haha :D

Haha ja vi skal finde ud af det med GB så vi kan få lettet trykket 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
tzatiki skrev, for 34 minutter siden:

Jeg mødte den sødeste og flotteste pige for et par dage siden. Hun er også god til engelsk og går kun med udvalgte kunder (til gengæld også til dobbelt pris), da hun arbejder et sted, der ikke primært sælger sex. Inviterede hende  i dag før arbejdstid til massage til hende - og selvfølgelig sex. Og så kunne jeg for første gang nogensinde ikke få rejsning :-o. Hun var så ked af det, at hun lovede 'fuck for free anytime' når jeg vil :(. Nu forstår jeg hvordan det må være at have det problem generelt :D

Op på hesten igen. Det var sikkert varmen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Lolababe skrev, for 5 timer siden:

Åh det kræver god kemi, udholdenhed og at man kan trykke på de rigtige knapper :) 

Sgu også satans man er skiftet over til smartphone, så man ikke er så rutineret i at trykke på knapper længere :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
Liderlig-fyr skrev, for 11 timer siden:

Sgu også satans man er skiftet over til smartphone, så man ikke er så rutineret i at trykke på knapper længere :(

Haha ja teknologien udfaser langsomt menneskehedens  funktioner. Hvad bliver det næste? Sex robotter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Lolababe skrev, for 22 minutter siden:

Haha ja teknologien udfaser langsomt menneskehedens  funktioner. Hvad bliver det næste? Sex robotter 

De er kommet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
Liderlig-fyr skrev, for 37 minutter siden:

De er kommet :) 

I know ;) 

hvad blev der af intimitet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Lolababe skrev, for 5 minutter siden:

I know ;) 

hvad blev der af intimitet :) 

Jeg har ikke prøvet en endnu. Men tror gerne den vil lægge tæt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
Liderlig-fyr skrev, 1 time siden:

Jeg har ikke prøvet en endnu. Men tror gerne den vil lægge tæt :)

Haha dejligt med metal mod hud :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cyklede på arbejde igen her til morgen. Måtte stoppe undervejs for at tisse, men det var så koldt at jeg måtte have handskerne af for at finde "værktøjet" og hive den frem  da den næsten ikke var til at finde, så meget den frøs!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Lolababe skrev, 1 time siden:

Haha dejligt med metal mod hud :) 

Man må tage hvad man kan få :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
AalborgLook skrev, for 46 minutter siden:

Cyklede på arbejde igen her til morgen. Måtte stoppe undervejs for at tisse, men det var så koldt at jeg måtte have handskerne af for at finde "værktøjet" og hive den frem  da den næsten ikke var til at finde, så meget den frøs!

Jeg er meget imponeret over hvor meget smerte du kan udholde ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lolababe skrev, for 3 timer siden:

I know ;) 

hvad blev der af intimitet :) 

Mon ikke den stadig er at foretrække, selvfølgelig underforstået at man kan finde nogen der har lyst til at være intim med en.  :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
TheVoice skrev, Lige nu:

Mon ikke den stadig er at foretrække, selvfølgelig underforstået at man kan finde nogen der har lyst til at være intim med en.  :)  

Jo det er den :) jeg bruger nogen gange min batteri drevne maskine. Men det er nu bedst med et andet menneske ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lolababe skrev, for 1 minut siden:

Jo det er den :) jeg bruger nogen gange min batteri drevne maskine. Men det er nu bedst med et andet menneske ;)

Jeg har smidt min lyserøde gokkesok i vaskemaskinen, så det er ren og frisk i duften til påskedagene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
TheVoice skrev, for 53 minutter siden:

Jeg har smidt min lyserøde gokkesok i vaskemaskinen, så det er ren og frisk i duften til påskedagene. 

Ej hvor skønt. Har du brugt skyldemiddel så den er dejlig blød? Eller er du mere til ru overflader 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lolababe skrev, for 1 time siden:

Ej hvor skønt. Har du brugt skyldemiddel så den er dejlig blød? Eller er du mere til ru overflader 

Selvfølgelig har jeg brugt bamseline skyllemiddel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...