Hop til indhold
Curious George

Sunit Thaimassage, Viborg

Recommended Posts

Jeg var i begyndelsen af denne uge forbi Sunit Thaimassage i Viborg. Jeg havde først forsøgt at ringe til butikken, men nummeret røg på telefonsvarer. Så jeg kørte omkring butikken og kunne konstatere der var åbent. 

Jeg kommer ind og møder massøren, som ser temmelig almindelig ud - lidt til den lidt runde side. Hun virkede i starten som om hun stressede men faldt til ro under massagen. Kropsmassagen var til tider hård, men hendes bevægelser var lidt for hurtige til min smag. 

Til gengæld var hendes hovedmassage helt unik og den bedste jeg har modtaget. 

Til min overraskelse blev jeg ikke tilbudt ekstra - ikke at jeg havde sagt ja, da der ikke var blevet lagt op til noget undervejs - men med et blinkende OPEN skilt i vinduet ville man kunne forvente det. 

Vil jeg komme igen? Den enenste grund skulle være den meget behagelige ansigtsmassage - så måske. 

De har ikke nogen annonce - men adressen kan findes på thailisten. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Curious George skrev, for 1 time siden:

Jeg var i begyndelsen af denne uge forbi Sunit Thaimassage i Viborg. Jeg havde først forsøgt at ringe til butikken, men nummeret røg på telefonsvarer. Så jeg kørte omkring butikken og kunne konstatere der var åbent. 

Jeg kommer ind og møder massøren, som ser temmelig almindelig ud - lidt til den lidt runde side. Hun virkede i starten som om hun stressede men faldt til ro under massagen. Kropsmassagen var til tider hård, men hendes bevægelser var lidt for hurtige til min smag. 

Til gengæld var hendes hovedmassage helt unik og den bedste jeg har modtaget. 

Til min overraskelse blev jeg ikke tilbudt ekstra - ikke at jeg havde sagt ja, da der ikke var blevet lagt op til noget undervejs - men med et blinkende OPEN skilt i vinduet ville man kunne forvente det. 

Vil jeg komme igen? Den enenste grund skulle være den meget behagelige ansigtsmassage - så måske. 

De har ikke nogen annonce - men adressen kan findes på thailisten. 

 

Tak for anmeldelsen. 

 

Den med open skiltet er ikke nogen indikator mere, synes. 

Selv min lokale nærkoisk har sådan et skilt,  og han giver garanteret ikke happy ending :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curious George skrev, for 5 timer siden:

Jeg var i begyndelsen af denne uge forbi Sunit Thaimassage i Viborg. Jeg havde først forsøgt at ringe til butikken, men nummeret røg på telefonsvarer. Så jeg kørte omkring butikken og kunne konstatere der var åbent. 

Jeg kommer ind og møder massøren, som ser temmelig almindelig ud - lidt til den lidt runde side. Hun virkede i starten som om hun stressede men faldt til ro under massagen. Kropsmassagen var til tider hård, men hendes bevægelser var lidt for hurtige til min smag. 

Til gengæld var hendes hovedmassage helt unik og den bedste jeg har modtaget. 

Til min overraskelse blev jeg ikke tilbudt ekstra - ikke at jeg havde sagt ja, da der ikke var blevet lagt op til noget undervejs - men med et blinkende OPEN skilt i vinduet ville man kunne forvente det. 

Vil jeg komme igen? Den enenste grund skulle være den meget behagelige ansigtsmassage - så måske. 

De har ikke nogen annonce - men adressen kan findes på thailisten. 

 

 

Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Tak for anmeldelsen. 

 

Den med open skiltet er ikke nogen indikator mere, synes. 

Selv min lokale nærkoisk har sådan et skilt,  og han giver garanteret ikke happy ending :mrgreen:

vil nu gi' curious George ret i at et blinkende open skilt også i min verden indikere at vi snakker et bordel ....

hvis man ser på Aarhus ihvertfald ... så har Alle de massage steder som mere heller mod bordeller et lignende skilt ... hvor de mere grønne steder ikke har ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 54 minutter siden:

 

vil nu gi' curious George ret i at et blinkende open skilt også i min verden indikere at vi snakker et bordel ....

hvis man ser på Aarhus ihvertfald ... så har Alle de massage steder som mere heller mod bordeller et lignende skilt ... hvor de mere grønne steder ikke har ;) 

 

Spot on 

Det havde jeg aldrig tænkt over.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi i denne uge. :(

Jeg blev mødt af samme person samt ejeren. 

Da jeg kom ind i rummet kom ejeren og fortalte hun lige var på besøg og spurgte straks om jeg ville have HJ. Hende der tog i mod mig tilbyder ikke ekstra. Jeg sagde at jeg lige ville vente, men hun blev ved med at spørge hvor meget. Det var nok her jeg første gang skulle være gået, men måtte så fortælle at jeg desværre kun havde 500 kr. med. Hun sagde ok og jeg kom af med tøjet og op på briksen. Så kom massøren ind og kom noget var olie på ryggen, benene og armene. Efter lidt gnideri i ca 20 min og aftørring med papir skulle jeg vende mig om. Nu skulle jeg så bare havde taget tøjet på, men jeg havde jo en aftale. Efter et minut kom ejeren fuld påklædt ind og kom noget varmt olie på pikken og nosser. Hun begyndte at give en gang maskin hånd, og efter et par minutter var hun ved at være utålmodig. De sædvanlige ord kom da også. "Ja kom så skat..." Da HJ var overstået sagde hun tak for i dag. Jeg ventede et par minutter og tænkte om der ikke snart skete noget mere. Så kom ejeren tilbage og sagde at det var slut. :shock: Så blev jeg sku sur. :angry: På med tøjet og så smed jeg 300 kr og gik min vej. Jeg nåede at sige et par gloser om jeg var utilfreds med ikke at få mere massage på vej ud af døren.

Det handlede kun om at lave nogle hurtige penge og ikke andet. Jeg var der i en halv time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...