Hop til indhold
Vestjyde

Mørkhåret i Holstebro.

Recommended Posts

Hej.

 

Har besøgt denne kvinde.

https://annoncelight.dk/showad/242815

Skrev til hende sent på eftermiddagen, og hun svarede næsten med det samme, skrev lidt frem og tilbage med hende på engelsk.

Aftalen blev en halv time med jeg kom i munden på hende, det var så 1000kr.

Undervejs ombestemte jeg mig, ville hellere have 45 minutter, og gerne med at komme to gange.

Første gang på hende bryster, og anden gang ved at kneppe hende.

Fandt adressen og blev lukket ind, er det hende på billederne ??? Ja det tror jeg faktisk, hun er smuk og brun, og resten passer såmænd også.

Aftalte 40 minutter til 1000kr, og med to udløsninger.

Fik efter lidt udfordringer med Mobilpay betalt hende, og hun var klar til at gå i gang.

Jeg skulle dog bruge toilettet først, og spurgte om hun ikke kunne sidde på knæ for enden af sengen, så når jeg kom ind var hun klar til et blowjob.

Her fandt jeg så ud af det nok ikke var hende jeg havde skrevet med, for engelsk kunne damen altså ikke meget af, men fik da forklaret hende det, troede jeg da.

Da jeg kom tilbage gik hun rundt i rummet, sad ikke der hvor hun skulle ifølge “aftalen”, nå fik hende da ned på knæ og hun tog den i munden, men med kondom på hvad jeg ellers havde opfattelsen af ikke skulle bruges, hvordan skulle hun ellers kunne tage klatten i munden som afslutning.

Må bare indrømme at med og uden, der er altså en forskel selv om gnavede det bedste hun havde lært, så efter en tid måtte vi skifte taktik.

Op i sengen med den lille brune, og af med tøjet så jeg kunne slikke hende lidt, men næh nej det var der ikke noget af, hmm

Fik da knaldet hende godt og grundigt igennem, uden at jeg måtte slikke/ røre hendes brystvorter....

Kom i kondomet, og det fik vi så trukket af kalorius, og pænt tørret af blev den også, ligesom det skete inden kondomet kom på.

Lidt nusseri i sengen, men uden de kys der loves bortset fra en lille trutmundskys, så heller ikke her helt som forventet.

Nu skulle der gives massage, altså mig til hende, men der var da ok så jeg kunne få rørt lidt ved hende.

Efter det prøvede hun med olie på min pik, men det blev den altså ikke stiv, så fik lov til selv at arbejde lidt på sagen.

Det gav lidt resultat, og jeg foreslog gummi på den igen, det smilede hun lidt af men gjorde det dog, suttede igen intensivt og nu skete der lidt, så jeg mener at det var tid for anden runde.

Helt stiv var den jo ikke, men det hjalp at komme ind i varmen igen, så kneppde hende lidt mere, men kender mig selv godt nok til at der skal meget til anden gang, så stoppede efter lidt tid og takkede hende.

 

Kommer jeg igen, næh det tror jeg ikke.

Lever hun op til billederne, det vil jeg faktisk mene.

Lovede annoncen lidt for meget, ja det synes jeg også den gjorde.

Men andre kan selvfølgelig have en anden oplevelse med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestjyde skrev, for 11 timer siden:

Hej.

 

Har besøgt denne kvinde.

https://annoncelight.dk/showad/242815

Skrev til hende sent på eftermiddagen, og hun svarede næsten med det samme, skrev lidt frem og tilbage med hende på engelsk.

Aftalen blev en halv time med jeg kom i munden på hende, det var så 1000kr.

Undervejs ombestemte jeg mig, ville hellere have 45 minutter, og gerne med at komme to gange.

Første gang på hende bryster, og anden gang ved at kneppe hende.

Fandt adressen og blev lukket ind, er det hende på billederne ??? Ja det tror jeg faktisk, hun er smuk og brun, og resten passer såmænd også.

Aftalte 40 minutter til 1000kr, og med to udløsninger.

Fik efter lidt udfordringer med Mobilpay betalt hende, og hun var klar til at gå i gang.

Jeg skulle dog bruge toilettet først, og spurgte om hun ikke kunne sidde på knæ for enden af sengen, så når jeg kom ind var hun klar til et blowjob.

Her fandt jeg så ud af det nok ikke var hende jeg havde skrevet med, for engelsk kunne damen altså ikke meget af, men fik da forklaret hende det, troede jeg da.

Da jeg kom tilbage gik hun rundt i rummet, sad ikke der hvor hun skulle ifølge “aftalen”, nå fik hende da ned på knæ og hun tog den i munden, men med kondom på hvad jeg ellers havde opfattelsen af ikke skulle bruges, hvordan skulle hun ellers kunne tage klatten i munden som afslutning.

Må bare indrømme at med og uden, der er altså en forskel selv om gnavede det bedste hun havde lært, så efter en tid måtte vi skifte taktik.

Op i sengen med den lille brune, og af med tøjet så jeg kunne slikke hende lidt, men næh nej det var der ikke noget af, hmm

Fik da knaldet hende godt og grundigt igennem, uden at jeg måtte slikke/ røre hendes brystvorter....

Kom i kondomet, og det fik vi så trukket af kalorius, og pænt tørret af blev den også, ligesom det skete inden kondomet kom på.

Lidt nusseri i sengen, men uden de kys der loves bortset fra en lille trutmundskys, så heller ikke her helt som forventet.

Nu skulle der gives massage, altså mig til hende, men der var da ok så jeg kunne få rørt lidt ved hende.

Efter det prøvede hun med olie på min pik, men det blev den altså ikke stiv, så fik lov til selv at arbejde lidt på sagen.

Det gav lidt resultat, og jeg foreslog gummi på den igen, det smilede hun lidt af men gjorde det dog, suttede igen intensivt og nu skete der lidt, så jeg mener at det var tid for anden runde.

Helt stiv var den jo ikke, men det hjalp at komme ind i varmen igen, så kneppde hende lidt mere, men kender mig selv godt nok til at der skal meget til anden gang, så stoppede efter lidt tid og takkede hende.

 

Kommer jeg igen, næh det tror jeg ikke.

Lever hun op til billederne, det vil jeg faktisk mene.

Lovede annoncen lidt for meget, ja det synes jeg også den gjorde.

Men andre kan selvfølgelig have en anden oplevelse med hende.

Det med det engelske bunder  i at hende hun arbejder sammen med er god til engelsk. Jeg har mødt dem begge i Sig ved Varde. Og ja kan også bekræfte at billederne er ægte nok. Jeg havde samme oplevelse som dig. Trutmund kys - og ikke røre ved brystvorterne. Er jo træls når man er helt vild med det. Men hendes måde at sætte et kondom på med munden - det var da lidt vildt lækkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er helt enig i din anmeldelse. Besøgte hende i sidste weekend. Ser rigtig godt ud, men hun er ikke helt med. Annoncen lover mere end der tilbydes - en skam for hun ser faktisk rigtig godt ud. En rigtig latinobabe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...