Hop til indhold
Waverider

Lara i Brøndby Strand

Recommended Posts

Jeg ved  Lara har været her før, muligvis på Østerbro, men jeg kan ikke finde nogen omtale af hende. Billederne virker  også gode nok, da der også er en del fællesbilleder på nogle af de andre profiler hun deler adresse med. 

Jeg har svært ved at tro at der ikke er nogen der har været forbi hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smirnoff skrev, for 11 timer siden:

Hej. Var forbi hende idag og må sige jeg var lidt skuffede over besøget 

Ked af at høre det. Måske du kunne uddybe det lidt. Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, den 28/4/2018 at 09:41:

Ked af at høre det. Måske du kunne uddybe det lidt. Tak.

Hej ked af jeg ikke har set din besked her. 

 

Da jeg ankom til hende var jeg selvfølgelig meget nervøs da det ikke er noget jeg har gjordt før med undtagelse af en enkelt gang. Jeg sagde til hende at jeg var lidt nervøs og at hun måtte hjælpe mig med at løsne lidt op. Der gik lidt tid inden hun foreslog massage og jeg sagde selvfølgelig ja tak. Efter dette og mens massages rørte jeg en smule ved hende hun virkede ikke helt som var det gengældt. Hun var ikke meget for at jeg pillede for meget på hendes bryster og længernede . Hendes blow job var forfærdeligt hun havde kun halvdelen af hovedet i munden . Dog skal det selvfølgelig også siges at hun er utrolig pæn og smuk. Jeg bad så om lidt forskellige stillinger og det gjorde vi også. Jeg tænkte at hun skulle side lidt på toppen så hun også skulle arbejde for det og ikke kun mig . Efter 30-40 min var hun halv  forpustet samt halv svedig kan jeg selvfølgelig også godt forstå da jeg også selv var det.  Hun begyndte derfor at puste ned SF sig selv for af afkøle hende selv hvilket ikke var super frækt. :da der var gået godt 55 min ud af den time jeg harve bestilt så hun konstant på uret i værelset og jeg kunne kun fornemme at hun var færdig inde jeg kom ind ad døren den dag. Jeg måtte ikke komme i bund på hende samt jeg nåede ikke at komme på de 60 min jeg var der. Lidt skuffedende og hun sagde bare sorry. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...