Hop til indhold

Recommended Posts

. kære brødre

det er altid godt at kunne meddele når man oplever forbedringer.

i denne siteration er det Varde der er den heldige. I det kendte hus tæt på banegården er der nu kommet nye tider

man har valgt at hæve standarten og have søde imødekommende latina og den lidt mørke og tunge atmosfære er blevet skiftet ud med en varm oplevelse så kom af sted brøder og giv den nye satsning en chance personlig byder jeg intativet velkommen

i øjeblikket er Aliz der venner var jeg hos for lidt over 2 år siden så jeg ved i har fået gode ting i varde. Så snyd ikke dig selv men prøv stedet og den dejlige pige

http://massage.side6.dk/aliz

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

Ok...du besøgte pigen for 2 år siden, er det måske dig der har malet, og peppet stedet op ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Bare det at der er mange stavefejl - gør at man tænker på at det er en bagmand....

Så held og lykke til dem der tror på ham :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Kiggede forbi stedet for få dage siden - efter at jeg tidligere har anmeldt et par piger på samme sted som var pengene værd.

Vendte i døren, efter at jeg blev mødt af et par piger der hverken levede op til profil/billeder, eller gjorde noget som helst indtryk i positiv retning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 12 timer siden:

Ok...du besøgte pigen for 2 år siden, er det måske dig der har malet, og peppet stedet op ??

nej da jeg så det var aliz på stedet og jeg var i varde sker ikke så tit. Ville jeg lige sige hej. Her fortalte hun om projectwt at de var flere der sammen ville ændre stedet og kvaliteten

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 11 timer siden:

Bare det at der er mange stavefejl - gør at man tænker på at det er en bagmand....

Så held og lykke til dem der tror på ham :-)

jeg beklager at jeg ikke staver så godt som dig det er vi mange dansker der ikke kan .... Men at beskylde mig at være bagmand er du gal på den jeg er almindelig kunde og har ikke tænkt mig at være andet. Men når jeg er med en glædes pige kan man nogle gange møde nogle hvor kemien er der til et venskab hvor man holder kontakten belive så du bør nok overveje ( det står dig selvfølige frit for) at spørge ind til inden du giver dig ikast med at hænge personer ud. Jeg kunne sikkert finde på noget om dig og din adfærd men det nevau gider jeg ikke bevæge mig ned til. Så tag det som dette var ment en information om at der sker forbedringer i varde om du kan bruge den information til noget eller tror på den er op til dig. For mig betyder det ikke noget hvad du gør med den men at beskylde mig som bagmand er langt ude. Men jeg ved godt at standarten herinde er meget nedad gående at når folk skriver skal det de skriver og personen kritiseres og det er ret træls det er blevet sådan det gør faktisk at nogle vælger ikke at skrive og jeg har også været væk i lange perioder fordi jeg ikke gider alt det kævl

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 12 timer siden:

Bare det at der er mange stavefejl - gør at man tænker på at det er en bagmand....

Så held og lykke til dem der tror på ham :-)

Vil det sige at du mener de ordblinde er bagmænd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, for 11 timer siden:

Kiggede forbi stedet for få dage siden - efter at jeg tidligere har anmeldt et par piger på samme sted som var pengene værd.

Vendte i døren, efter at jeg blev mødt af et par piger der hverken levede op til profil/billeder, eller gjorde noget som helst indtryk i positiv retning.

jeg kan jo ikke svare på hvem du tog hen til eller om den glædes pige brugte rigtige billeder. Det høre vist under anden diskusion og forum om den pige du har mødt bruger ægte billeder og emnet er diskuteret for og imod herinde. Min information var at man var ved at ændre stedet til at være et sted med latina for at højne standarten måske blandt andet på grund af din oplevelse men rent emne mæssigt snakker jeg om et sted og hvad de arbejder på om aliz var der den dag du kom aner jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel
just4lovr skrev, for 2 timer siden:

jeg beklager at jeg ikke staver så godt som dig det er vi mange dansker der ikke kan .... Men at beskylde mig at være bagmand er du gal på den jeg er almindelig kunde og har ikke tænkt mig at være andet. Men når jeg er med en glædes pige kan man nogle gange møde nogle hvor kemien er der til et venskab hvor man holder kontakten belive så du bør nok overveje ( det står dig selvfølige frit for) at spørge ind til inden du giver dig ikast med at hænge personer ud. Jeg kunne sikkert finde på noget om dig og din adfærd men det nevau gider jeg ikke bevæge mig ned til. Så tag det som dette var ment en information om at der sker forbedringer i varde om du kan bruge den information til noget eller tror på den er op til dig. For mig betyder det ikke noget hvad du gør med den men at beskylde mig som bagmand er langt ude. Men jeg ved godt at standarten herinde er meget nedad gående at når folk skriver skal det de skriver og personen kritiseres og det er ret træls det er blevet sådan det gør faktisk at nogle vælger ikke at skrive og jeg har også været væk i lange perioder fordi jeg ikke gider alt det kævl

Jeg vil gerne give en undskyldning for det et skrive bagmand...der var jeg for hurtigt ...sorry...

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 4 timer siden:

Jeg vil gerne give en undskyldning for det et skrive bagmand...der var jeg for hurtigt ...sorry...

det er ok du er tilgivet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...