Hop til indhold
dickens

Sexy Vanessa Aarhus

Recommended Posts

Jeg besøgte hende igår aftes/nat og det er hende på billederne, men jeg synes hun er meget smukkere rigtigt end på billederne. hun er dejlig og helt vildt sød. højde og vægt passer fint, for hun er meget petit uden at være boney, så i mine øjne helt perfekt. hendes bryster er ret små men det har jeg intet imod. hun kysser vildt godt og hun har god tid og hun har ikke noget imod lidt small talk efter. ifølge hendes tidsplan startede hun kl 9 om morgenen og jeg var der først halv 1 om natten og selvom hun havde været på hele dagen, så kunne man slet ikke mærke det på hende. hvis jeg havde mødt hende i byen så var jeg helt sikkert blevet forelsket i hende for hun er bare mega sød og dejlig.

Hun befinder sig ved klostertorvet og det var lidt besværligt at komme ind i lejligheden på grund af kode til døren og til elevatoren men det er også den eneste down side.

Stedet: 9 af 10

Pigen: 10 af 10

Sex: 10 af 10

Jeg plejer aldrig at tage til den samme igen, men denne gang tror jeg vist jeg bliver nødt til det ;) men skynd jer for hun tager til kbh efter d. 25 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...