TheVoice 9471 Skrevet 22. Marts, 2018 Tyrkeren82 skrev, for 14 timer siden: Hvis du vil skære alle over en kam så gør du bare det, det har du vel ret til. Men det vil måske hjælpe hvis der er kemi når du åbner døren og står og snakker med ham. Det vil måske hjælpe lidt. Hvis du ikke syntes om dem er der ikke meget at gør ved det Hvis alle skulle have en fair chance for at slippe igennem "kemicheck" m.v. så ville det bare medføre en helvedes masse ekstra ubetaltbar tid, for at man så med rette kunne sige "alle er i princippet velkomne". Jeg tror at mange mænd ikke har meget begreb om, hvor meget tid specielt, de piger der driver deres "forretning" selv, bruger på besvarelse af sms´er telefon m.v. forud for de aftaler der så rent faktisk indgås. Den tid får de jo ikke nogen betaling for, hvorfor mange er meget specifikke omkring hvem og hvad skal være opfyldt for at man kan komme i betragtning. Så ja, det klinger sikkert fint, at alle skal have en chance, det fungere bare ikke i praksis. Reelt handler det jo om at træffe beslutninger, og det kender vi jo alle til. Hvis alt skal undersøges før man kan træffe en beslutning, så vil selv de daglige indkøb blive en tidkrævende proces, og slut resultatet vil næppe blive markant bedre. Der er så også den psykogiske effekt når man læser en annonce, hvor det tydeligt fremgår at man ikke indgår i pigens målgruppe, så er der mange der får en følelse af afvisning, og det kan sagtens stjæle ens fokus og give en følelses af "Det er fandeme uretfærdigt". Vi ser jo også på EG, at det fra tid til anden medfører at man opretter en tråd om emnet. Inderst inde ved man jo godt, at uagtet hvad forklaringerne kan være, så vil det ikke ændre en skid på ens "uretfærdigheds følelse". 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 22. Marts, 2018 Ja men så er vi uretfærdige racister! Men nu kan vi jo altså ikke gøre for at nogle af deres tidlige artsfæller, man har haft besøg af, og lært og erfarert at den type/race mennesker, behøver man ikke have besøg af eller kende....eller overhovede have noget med at gøre. De gør det jo heller ikke lettere for dem selv, de vil pine død, have vi skal kunne li dem. I min optik er det ikke 5% af æblerne der er rådne, men 99 % jeg kender ikke den sidste 1% Men jeg får gerne at vide, jeg er racist når end ikke vil have dem som slaver eller slå dem! Men det kunne måske være en samfundstjeneste? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 22. Marts, 2018 Lady Cherie skrev, for 1 time siden: Ja men så er vi uretfærdige racister! Men nu kan vi jo altså ikke gøre for at nogle af deres tidlige artsfæller, man har haft besøg af, og lært og erfarert at den type/race mennesker, behøver man ikke have besøg af eller kende....eller overhovede have noget med at gøre. De gør det jo heller ikke lettere for dem selv, de vil pine død, have vi skal kunne li dem. I min optik er det ikke 5% af æblerne der er rådne, men 99 % jeg kender ikke den sidste 1% Men jeg får gerne at vide, jeg er racist når end ikke vil have dem som slaver eller slå dem! Men det kunne måske være en samfundstjeneste? Du behøver skam ikke pakke det pænt ind i vat og bomuld I forsvaret oplærer man folk i radio og kommunikationsdisciplin. Det grundlæggende princip hedder sig: TÆNK -TAST -TAL. Skønt når folk bare går direkte til TAL 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kati_arhus 717 Skrevet 23. Marts, 2018 (edited) fatimeee skrev, den 21.03.2018 at 12:28: jo du har helt ret, har bare set nogle utrolig frække danske kvinder som kun tager imod skandinaviere, og det blev jeg bare lidt ked af. men du har vel ret. Tyrkeren82 skrev, den 21.03.2018 at 12:56: Vil ikke give liderlig fyr og allo allo ret. en gp kan godt selv vælge hvem de vil møde. De kan godt sige nej til en svær overvægtig hvis de ikke syntes om ham. De kan godt sige nej til udlændinge de har haft dårlige oplevelser med, men at sætte folk i samme kattegori er meget forkert. Jeg er selv tyrker som fatimee, det skal da ikke gå udover mig hvis en har behandlet en pige meget forkert. Man skal aldrig generalisere Jegmigogmig skrev, den 21.03.2018 at 14:24: Det kunne være spændende at høre hvad de udanlandske kunder helt præcist gør eller har gjort som har givet alle udlændige et dårligt ry? You have answer below: Not only Danish. I dont want to meet any people from Middle East also. I had so many bad situations with them so it is not worth it. They were trying to take off the condome, they were late like 30-50 minutes, they didnt have enought money, they try to extend the time... One of my friend was robbed my Middle Eeasterm man. And so and so. NEVER again. When it comes about my SAFETY I will generalize. And I am sorry for nice people from ME. Really I am. Redigeret 23. Marts, 2018 af kati_arhus 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 23. Marts, 2018 (edited) kati_arhus skrev, 1 time siden: You have answer below: Not only Danish. I dont want to meet any people from Middle East also. I had so many bad situations with them so it is not worth it. They were trying to take off the condome, they were late like 30-50 minutes, they didnt have enought money, they try to extend the time... One of my friend was robbed my Middle Eeasterm man. And so and so. NEVER again. When it comes about my SAFETY I will generalize. And I am sorry for nice people from ME. Really I am. Kati århus what do you think about girls who dont are nice to their regular costemer. I dont like such girls, dont miss understand. But i am really sorry because you try all that, and i am also sorry for you friend. That is not nice Redigeret 23. Marts, 2018 af Tyrkeren82 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kati_arhus 717 Skrevet 23. Marts, 2018 Tyrkeren82 skrev, for 1 minut siden: Kati århus what do you think about girls who dont are nice to their regular costemer. I dont like such girls, dont miss understand Girl who is not nice to her client? So why he is coming back to her, if she is not nice?:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 23. Marts, 2018 kati_arhus skrev, Lige nu: Girl who is not nice to her client? So why he is coming back to her, if she is not nice?:) It is me she was not nice. I will never come back to her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kati_arhus 717 Skrevet 23. Marts, 2018 Tyrkeren82 skrev, for 1 minut siden: It is me she was not nice. I will never come back to her Sure, but you wrote to "her regular costemer" it means that it is someone who is coming many times to the girl. I think that thoes girls dont have respct for someone`s money, for time and for person. I am always doing my best to have a nice time. But when someone is not clean (didnt refresh mouth, didn wash his dick and so) I might be distanced. It is NO respect for me. But generally - it is unfair if the girl is not nice to her client. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 23. Marts, 2018 kati_arhus skrev, for 10 minutter siden: Sure, but you wrote to "her regular costemer" it means that it is someone who is coming many times to the girl. I think that thoes girls dont have respct for someone`s money, for time and for person. I am always doing my best to have a nice time. But when someone is not clean (didnt refresh mouth, didn wash his dick and so) I might be distanced. It is NO respect for me. But generally - it is unfair if the girl is not nice to her client. Last time i visit her, she acting like crazy, but kati can i visit you Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg