Hop til indhold
Guest jal123

Debora København

Recommended Posts

Guest jal123

Jeg var sidst i december i København og fik den absolut bedste oplevelse hos en massagepige nogen sinde - en ekstra julegave til mig selv.

Det var faktisk lidt et tilfælde jeg besøgte hende, Debora som hun kaldte sig i annoncen. Jeg havde kigget lidt på EB og forskellige andre sider, og tænkte at jeg kunne da også prøve hende, selvom jeg ikke havde forventning om at billederne var ægte, det så ud til at være en perfekt krop.

Men til min store overraskelse og glæde var det hende på billedet - jeg siger jer, hun havde den mest perfekte krop jeg kan mindes at have været så tæt på, og derudover et super kønt ansigt.

Hun var vel i starten af tyverne, super sød, men kunne desværre kun 2 ord på engelsk, ellers kun spansk. Telefonpigen kunne engelsk og fortalte hun var fra Spanien.

Nå til selve akten: Jeg havde bestilt 30 min, (800) men da hun først begyndte at nærme sig ændrede jeg det til 45 min (400 ekstra) og så med 2 udløsninger.

Hun startede med at give mig fransk, hun fik lavet tegn om jeg ville have gummi på, men bad om det uden. Hun er SUPER til at give fransk og med fuld øjenkontakt. Kort efter fandt hun et gummi frem, og jeg tænkte er det nu allerede slut med det franske?, men nej, hun kom gummiet på t fingre og begyndte så at kærtegne mellemkødet og røven og stak så de 2 fingre op. Jeg brokkede mig ikke, det var sku lidt frækt. Efter kort tid kom jer udover hende, ingen problem der.

Nå som kom turen til at slikke hende. Hun bliver hurtigt våd og virker virkelig til at nyde det og jeg tror hun kom efter 5-10 min, ellers er hun god til at fake.

Nå så var lillemand snart klar igen og hun smed mig om på ryggen, på med gummi, og så red hun mig ellers til bedste hun havde lært. Hun gik hårdt til den, holdt mig fast i armene (gjorde ikke modstand:-) ) og det var med øjenkontakt HELE tiden og hun var sku liderlig, ikke noget med falske hyl, men virkede rigtig liderlig.

Efter et stykke tid, tænkte jeg at nu skulle jeg have overtaget, vendte hende om for at tage hende i misionærstillingen, og derefter bagfra, hvor jeg kom for andne gang.

Det hele var med masser at tungekys og FULD GFE og hele vejen igennem var hun super sød og smilende.

Som skrevet var det min bedste oplevelse nogen sinde og helt overraskende fra en spanioler som ellers har det med at være lidt distrete og kedelige.

Da vi var færdige hentede hun telefonpigen og vi gik alle 3 sammen til døren. Jeg sagde til telefonpigen at hun skulle fortælle at det var den bedste oplevelde med den smukkeste pige, hun fortalte det videre og Debora kom og gav mig et kæmpe kys.

Jeg spurgte til om hun kom tilbage, jun skulle hjem den 17 eller 18 december mener jeg, og hun sagde hun kom tilbage i det nye år. Jeg har holdt øje med EB, men hun er ikke kommet endnu.

Hvis hun gør, skal jeg helst sikkert besøge hende igen og skal nok lade jer vide det så I kan opleve hende:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...