Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Hvor skal der sprøjtes... ?

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 17 timer siden:

Mund/læber  og  resten  af ansigtet - afsluttes  hvor  der  suttes  resten af  udløsningen ud af  manden og  pikken  slikkes  ren.. Det  er  frækt  og lækkert. 

Måske min bedste udløsning fik jeg med en dansk gp. Hun slugte ladningen, kiggede frækt på mig og sugede og suttede mig så HELT tom til pikken var slap. Jeg fik det vildeste grineflip af nydelse. 

Se det er wellness der vil noget!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Why choose when you can have all? :). 

Det er altid vildt frækt når en pige, der sidder på knæ tigger om at blive sprøjtet i ansigtet og i munden. Prøvede det med en belgisk pige, hvor jeg kom som en sindssyg udover hendes ansigt, i hendes hår og noget fløj faktisk henover hendes hoved også :P. #flyingsquirrel 

At komme i en pige analt er simpelthen bare frækt. Fordi analt er lækkert, tabubelagt og så ligefrem at fyldes hende med sperm også. Det er lige til at blive liderlig over. 

Var sammen med en norsk pige i sommer. Vi knaldede ret intenst. Lige da jeg skulle til at komme trak jeg mig ud af hende. hun havde en bred og flot lysebrun stribe af kønsbehåring.

At gennemsperme hendes kønshår og opad maven og i hendes navle. Det var sq også ret frækt :P. 

Alle de muligheder. Kvinder er simpelthen dejlige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
FrokostUartig skrev, for 20 timer siden:

Jeg er nysgerrig...

Hvor er du vildest med at sprøjte din sperm ud ?

Helt klart oppe i fissen uden kondom.

Så er det bare at vente på, at den render ud af hende i stride strømme .......... DET er frækt !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
NoobGPexplorer skrev, 1 time siden:

Måske min bedste udløsning fik jeg med en dansk gp. Hun slugte ladningen, kiggede frækt på mig og sugede og suttede mig så HELT tom til pikken var slap. Jeg fik det vildeste grineflip af nydelse. 

Se det er wellness der vil noget!

Den  kan  jeg  godt  følge  - hygger med  en  dejlig  fræk mand  som  har  svært  ved at stå  på  benene  når  jeg  fortsætter  med at sutte  hans  pik  efter  udløsningen.  Det  kilder  for  meget  er  hans  ord.  Super  frækt og dejligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Søndag havde jeg mit boytoy på besøg.. Fastspændt, blindfoldet, gagget og totalt underkastet i halsbånd - og tømte ham ridende analt.. Fantastisk stund og sååå frækt at se ham komme helt låst fast.. og mærke hans sperm løbe ud af min røv, efter han var gået.. Loved it <3<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

;);) det et værre sprøjteri i har gang i herinde..... SMILER:Djeg syntes det pisse frækt på babser, over ballerne, op af maven og ansigtet. For mig er ansigtet også intimt men tænder vi på hinanden og heden stiger og pulsen slår ja så sprøjt ;) go aften derude alle piger/mænd :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1) I munden med efterfølgende snaveri og deling af sperm.

2) I fissen med efterfølgende leg med det der kommer ud, incl jeg slikker hende bagefter.

3) Hvorend det må lande efter et godt håndjob.

Skjold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 38 minutter siden:

Den  kan  jeg  godt  følge  - hygger med  en  dejlig  fræk mand  som  har  svært  ved at stå  på  benene  når  jeg  fortsætter  med at sutte  hans  pik  efter  udløsningen.  Det  kilder  for  meget  er  hans  ord.  Super  frækt og dejligt. 

Ja. Pikken er ultra følsom efter udløsning. Det er nok ikke alle mænd der synes det er fedt at få den suttet grundigt efter afgang, men det gør jeg!

Tænker også at kvinden må føle lidt magt ved på den måde at have manden i sin hule hånd (mund). :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Iscenesat Virkelighed skrev, for 11 minutter siden:

Spørgsmål ang. analsex og sæd, oplever I ikke at få... ehm tyndskid, hvis I ikke presser det ud lige efter? :D 

Undskyld, at jeg ødelægger den ellers gode stemning. 

Altid tarmskyl INDEN analsex.. Boytoy fylder godt... <3 - men derudover nej.. Når man skyller ud inden altså... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Spørgsmål ang. analsex og sæd, oplever I ikke at få... ehm tyndskid, hvis I ikke presser det ud lige efter? :D 

Undskyld, at jeg ødelægger den ellers gode stemning. 

Sperm er basisk og indeholder salte...så af den grund er der måske mulighed for lidt løsere tarmindhold, end ellers - men der findes ingen artikler der belyser emnet til bunds :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 2 minutter siden:

 til bunds :)

 

 

Muhahahaha :mrgreen:

Spørg eventuelt på homosiderne på FB ;) 

They know how

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Aarhuselsker skrev, for 55 minutter siden:

Muhahahaha :mrgreen:

Spørg eventuelt på homosiderne på FB ;) 

They know how

 

Nu er du jo kvindedoktor i fritiden - i hvert fald herinde...;)

Så måske kunne du forklare,  ikke at det sker -  men hvorfor ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 1 minut siden:

Nu er du jo kvindedoktor i fritiden - i hvert fald herinde...;)

Så måske kunne du forklare,  ikke at det sker -  men hvorfor ?

Ha,ha. Jeg kigger kun i forreste indgang. Den anden indgang lader jeg numsologerne tage sig af ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kussen, det er nu det mest sensuelle og romantiske.

Måske jeg blot er gammeldags.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 12 timer siden:

Søndag havde jeg mit boytoy på besøg.. Fastspændt, blindfoldet, gagget og totalt underkastet i halsbånd - og tømte ham ridende analt.. Fantastisk stund og sååå frækt at se ham komme helt låst fast.. og mærke hans sperm løbe ud af min røv, efter han var gået.. Loved it <3<3

Det er en superfed tråd det her. Fedt så mange, der kommer med input, både m og k

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 14 minutter siden:

I kussen, det er nu det mest sensuelle og romantiske.

Måske jeg blot er gammeldags.

Enig!

Det er også der jeg helst vil komme af nøjagtig samme grund som ovenstående. 

Men, (der er altid et men) hvis pigen beder om at få det andre steder, så er jeg altid med på det, og kan også sagtens nyde at komme lige dér. ;)

I sidste ende er udløsningen jo en kulmination af det man har nydt sammen som par, og derfor burde hele turen op til klimax være mindst lige så god som selve udløsningen..... for begge parter forstås. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 1 minut siden:

Enig!

Det er også der jeg helst vil komme af nøjagtig samme grund som ovenstående. 

Men, (der er altid et men) hvis pigen beder om at få det andre steder, så er jeg altid med på det, og kan også sagtens nyde at komme lige dér. ;)

I sidste ende er udløsningen jo en kulmination af det man har nydt sammen som par, og derfor burde hele turen op til klimax være mindst lige så god som selve udløsningen..... for begge parter forstås. 

Uhmm ja netop. Derfor er elskov uden udløsning fantastisk. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Lolababe skrev, for 23 timer siden:

På mine store bryster og min store runde røv. Gerne på røven og langt op af ryggen 

Du ku være frækt ;-) skriv en pb til mig hvor du holder til ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

Kender så udemærket til tarmskylning, det overlader bare ikke plads til synderlig meget spontanitet. :D 

Tja... nogle gange er det jo ikke spontant men planlagt... sååååå - der kan man med glæde benytte sig af den lille frække pose. LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 4 minutter siden:

Tja... nogle gange er det jo ikke spontant men planlagt... sååååå - der kan man med glæde benytte sig af den lille frække pose. LOL

Det handler heller ikke om analsex og afføring der står i endetarmen og venter, det sker udelukkende hvis manden får udløsning i min røv, uanset hvornår jeg så sidst var på toilettet, eller lavede en grundig skylning af understellet. :D 

Selv LOL... 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 5 minutter siden:

Det handler heller ikke om analsex og afføring der står i endetarmen og venter, det sker udelukkende hvis manden får udløsning i min røv, uanset hvornår jeg så sidst var på toilettet, eller lavede en grundig skylning af understellet. :D 

Selv LOL... 

Udover at vi i forvejen ved, at smittefaren ved ubeskyttet anal sex er rimelig stor, så ved vi nu også, at udløsning i røven efterlader markant sandsynlighed for efterfølgende spontan tyndskid. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Udover at vi i forvejen ved, at smittefaren ved ubeskyttet anal sex er rimelig stor, så ved vi nu også, at udløsning i røven efterlader markant sandsynlighed for efterfølgende spontan tyndskid. :) 

Her er både indsigt og læring og hands-on erfaring.. total winwin... hahahaah

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...