Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Hvor skal der sprøjtes... ?

Recommended Posts

Guest Enzo L'uri

Fik for ganske nylig et af den slags blowjob man tager med sig i graven:wub:

Efter den oplevelse må mit svar være i munden.

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg

I munden eller ud over røven i doggy position hvor det rigtig løber/drypper ned over røven. Hvis hun er rigtig i stødet og det er WO, er det også frækt at sende ladningen langt op i fissen på hende, der skal bare sluttes af med fuld knald på også når man kommer, og hvis man ikke har fået nok, tager man lige en anden runde og giver er giver en ladning til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 53 minutter siden:

Jeg er nysgerrig...

Hvor er du vildest med at sprøjte din sperm ud ?

I min lyserøde gokkesok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mikaell skrev, for 7 minutter siden:

Madretter som mangler noget salt :ph34r:

Så  skriver  jeg til  dig  når  mine  pommes frites  mangler  salt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det giver en helt speciel fornemmelse at sprøjte en pige i munden - men om det er med eller uden kondom er ikke så vigtigt - ellers er det også dejligt at komme mellem eller på brysterne og se hende gnide det godt ud over dem - eller selv få lov at gøre det ;--)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jakob2300 skrev, for 1 minut siden:

I munden og se det løbe ud over brysterne, hvor hun gerne må lege med det og gnide det rundt.

 

Hvad fortrækker pigerne? :)

Jeg foretrækker det ud over mine store naturlige bryster:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Jakob2300 skrev, for 3 minutter siden:

I munden og se det løbe ud over brysterne, hvor hun gerne må lege med det og gnide det rundt.

 

Hvad fortrækker pigerne? :)

Alt  efter  legen..jeg  nyder  smagen af  sperm.  Synes det er  frækt med  en  udløsning der  rammer  min mund/læber  og  resten  af  ansigtet. 

Frækt med  en  udløsning  på min  stribe  med  hår. 

Udløsning  dybt  i  halsen.

Eller  der  sigtes på  min  stjerne mens  jeg  står  på  alle 4. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Alt  efter  legen..jeg  nyder  smagen af  sperm.  Synes det er  frækt med  en  udløsning der  rammer  min mund/læber  og  resten  af  ansigtet. 

Frækt med  en  udløsning  på min  stribe  med  hår. 

Udløsning  dybt  i  halsen.

Eller  der  sigtes på  min  stjerne mens  jeg  står  på  alle 4. 

Det er lige de 4 frækkeste måder der overhoved kunne være... Hvis du kun måtte vælge en, hvad skulle det så være?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Jakob2300 skrev, for 14 minutter siden:

Det er lige de 4 frækkeste måder der overhoved kunne være... Hvis du kun måtte vælge en, hvad skulle det så være?

Mund/læber  og  resten  af ansigtet - afsluttes  hvor  der  suttes  resten af  udløsningen ud af  manden og  pikken  slikkes  ren.. Det  er  frækt  og lækkert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Har prøvet flere gange på bryster såvel små som store bryster, en enkelt gang slugte hun det men vil gerne prøve på ansigtet næste gang, fyre kanonen af på hendes kønne ansigt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så klart i munden, og uden gummi naturligvis!

og slugger pigen er det dejligt men ellers lade det sive langsomt ud af munden. 

Men spytter hun spermen ud med tydeligt ubehag er det totalt turnof og så månhun hellere lade være med at tage den i munden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Helt klart i munden. Det er frækt og lækkert, især hvis hun rent faktisk nyder at sluge.. og de kvinder findes bestemt. 

Hos en GP er det nej tak for mig. Det er langt fra hvad jeg selv betegner som sikker sex. Og har ikke lyst til at sprøjte i en mund som en anden sprøjtede i for en time siden. Kald mig bare sart. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 7 timer siden:

I munden. Dog er det et turnoff hvis hun sprinter ud og spytter i vasken. 

jep. 

(hun tager den meget gerne og energisk i munden. men signalerer iiivvvvv det er ulækkert, og nærmest kast op.

=Turnoff, og det er så den følelse du forlader besøget med.) Fedt, har ødelagt flere ellers super besøg for mig.

Slug eller lad det løbe ned af hagen og brysterne (åhhh)

Redigeret af Mr Comeagain

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...