Hop til indhold
1955

Diseree fra Østerbro

Recommended Posts

I søndags efterlyste jeg erfaringer med Diseree 

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=2104&lan=da 

men det skete ikke noget. Hun er jo virkelig smuk på billederne, hun har 8 reviews på wiki'en som alle er gode, dog tilbage fra 2016 !! 

Idag var det så min tur en oplevelse hvor stjernerne er kraftigt falmet. Måske billede 2 og 8 i serien kan være hende taget for nogle år siden! , hun skriver at pikken er 20 cm - reelt er den max 12-13 cm. Hun ville blot behages ved at jeg skulle gi blow, slikke numsehul, jeg blev først rørt da jeg lagde mig på ryggen og sagde at hun skulle gi mig blow og røre. Fik et elendigt blow - tænkte at hun nu bare ville ha jeg skulle komme. Jeg suttede lidt mere og bad hende så om at kneppe mig - det var faktisk virkelig godt. Hun trak sig ud og jeg bad hende bruge en finger bag i mens hun spille mig af og det gjorde hun ok. 

Det skal  siges, at vi har skrevet sammen siden søndag og hun havde lovet mig det hele for 1200 - føler at pengene er givet dårligt ud. Jeg må til at lære ikke at tage chancer men vente til der ligger friske reviews fra Jer drenge.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor lang tid havde du aftalt for de1200,-  og hvordan var stedet hvor hun var?  Har en plan om at besøge hende på søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lanta skrev, for 11 timer siden:

Hvor lang tid havde du aftalt for de1200,-  og hvordan var stedet hvor hun var?  Har en plan om at besøge hende på søndag.

30 min - var der alt incl. i 25 min. Men gi hende en chance måske er det bare mig der mere er til thai ladyboys som r mere berøringsvillige begge veje er min erfaring.

spændt på at læse jeres vurderinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...