Hop til indhold

Recommended Posts

Prøver igen, da jeg påtænker er besøg inden så længe.

Er der ikke nogen der kan give en status på Nana's i Solbjerg? Nana selv og personale for tiden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været en tur i Solbjerg, for et par uger siden.

Ikke en god oplevelse. 

Det var Mutter selv, en lidt stor og grov kvinde, med ikke så pænt et ydre (sagt MEGET på jysk) der åbnede.

Hun pustede meget, og sagde ‘velkommen og læg dig bare ind/op.`

Jeg fik fremstammet, om det nu var hende, der skulle betjene mig? Ja, der var ikke andre.

shit tænkte jeg, men havde ikke tid til at køre mod Århus.... skulle være gået igen, men trangen til massage +, var der jo.

Så jeg blev, hun gav en hård, ikke kærlig massage, pustede og stønnede som et lokomotiv. Fortalte at der var en anden ung pige om mandagen. Nå, det var dejligt at vide.....hermed givet videre. Men hurtig skulle jeg vende om, og lille-manden var kun på halv.

Hun spurgte pænt om hun skulle hjælpe `den` med hænderne, hun kunne / ville ikke på andre måder. Havde håbet hun ellers mestrede BJ.

Det var meget mekanisk, men det lykkes at få den næsten helt op og stå og fik også udløsning, imens jeg tænkte på andre dejlige oplevelser.

jeg kommer ikke igen, når det er hende, Mutter. Så jeg skal øve mig i at sige “nej tak” og gå igen, når fornemmelsen ikke er der straks.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov, ikke min mening at den skulle være i Efterlysninger. Beklager, kan man selv flytte den?

fandt bare en tråd på stedet  og tilskrev direkte  i denne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...