BB1 24 Skrevet 20. Marts, 2018 Er der nogen som har været i Solbjerg for nylig og kan give status på såvel mutter selv som øvrigt personale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB1 24 Skrevet 12. April, 2018 Prøver igen, da jeg påtænker er besøg inden så længe. Er der ikke nogen der kan give en status på Nana's i Solbjerg? Nana selv og personale for tiden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alone2013 91 Skrevet 13. April, 2018 Hører også gerne, om der er noget at komme efter ... ellers har jeg for langt at køre .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flems 77 Skrevet 30. Maj, 2018 Jeg har været en tur i Solbjerg, for et par uger siden. Ikke en god oplevelse. Det var Mutter selv, en lidt stor og grov kvinde, med ikke så pænt et ydre (sagt MEGET på jysk) der åbnede. Hun pustede meget, og sagde ‘velkommen og læg dig bare ind/op.` Jeg fik fremstammet, om det nu var hende, der skulle betjene mig? Ja, der var ikke andre. shit tænkte jeg, men havde ikke tid til at køre mod Århus.... skulle være gået igen, men trangen til massage +, var der jo. Så jeg blev, hun gav en hård, ikke kærlig massage, pustede og stønnede som et lokomotiv. Fortalte at der var en anden ung pige om mandagen. Nå, det var dejligt at vide.....hermed givet videre. Men hurtig skulle jeg vende om, og lille-manden var kun på halv. Hun spurgte pænt om hun skulle hjælpe `den` med hænderne, hun kunne / ville ikke på andre måder. Havde håbet hun ellers mestrede BJ. Det var meget mekanisk, men det lykkes at få den næsten helt op og stå og fik også udløsning, imens jeg tænkte på andre dejlige oplevelser. jeg kommer ikke igen, når det er hende, Mutter. Så jeg skal øve mig i at sige “nej tak” og gå igen, når fornemmelsen ikke er der straks. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flems 77 Skrevet 30. Maj, 2018 Hov, ikke min mening at den skulle være i Efterlysninger. Beklager, kan man selv flytte den? fandt bare en tråd på stedet og tilskrev direkte i denne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg