Hop til indhold
sleipnir

New Århus top special price

Recommended Posts

Jeg så at Michelle var tilbage i Aarhus og efter en god oplevelse sidst tænkte jeg at vi kunne hygge os igen. 

Link

Hun annoncerede med 60 minuttes special for 1000 så 30 minutter for 900 virkede dumt. Over telefonen aftalte vi ægte kys og så et godt dybt blow job hvor vi ikke havde travlt. Meen, da jeg ankom til adressen,  der er lige smæk midt i byen, så jeg at hun havde et sår på læben... Og så er kys/blow uden taget af bordet for midt vedkommende. Øv det var rigtig ærgerligt.

Havde ellers virkeligt brug for en gang fantasi tlc.. Men hun er ung og smuk og nu var jeg jo allerede mødt op, så jeg tænkte vi finder nok på noget. Vi nussede lidt, hun er rigtig blød og lækker og man må det hele, hun lod til at nyde at blive simuleret med fingeren mens jeg kyssede på brysterne. Rigtig hyggeligt! Så fandt hun condom et frem, et størrelse xl.. Det sad ikke godt på min størrelse normal.. Og hun havde ikke andre, dobbelt øv.. Og så siger hun "nej ikke dybt blow job"... Det var ellers aftalen. Hun suttede lidt men så med hunden.. Det var lidt akavet med så stort et kondom.

Jeg fik hende lagt på ryggen og hun fik missionær og en afslutning mens jeg sad overskrævs på hende, fik klatten lige på brysterne. Det var frækt nok, spurgte ind til cof (som var ok sidst) men nej, det var ikke ok nu.  Der var gået nok 20'ish minutter, så lå vi og "snakkede"(hun kan ikke engelsk) men telefonen oversatte fint.

Jeg havde fuld adgang til at pille og mærke osv. Så det var meget hyggeligt. Og efter en god halv times afslapning sprang jeg I tøjet og forlod stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 20 timer siden:

 Hun suttede lidt men så med hunden.. Det var lidt akavet med så stort et kondom.. 

Slåfejl, der var ingen hund involveret i seancen.. Måske næste gang.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...