Hop til indhold
Guest kosteskaftet

Glenda Benz...

Recommended Posts

Guest kosteskaftet

Kunne en moderator flytte mit indlæg til Shemales sub-forum? Tak. Jeg beklager min fejl...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest happycamper
kosteskaftet skrev, 1 time siden:

Er der nogen som har besøgt Glenda Benz eller som ved hvorvidt profilen er ægte eller ej (hun ser næsten for godt ud til at være sandt...). Hun har en profil på Shemalewiki (faktisk 2), men der er ikke nogle reviews. Takker.

Shemalewiki...

den er god nok - hun er slank og fræk med en stor tyk pik... vil meget gerne være aktiv. Jeg fik små flade og blev "tvunget" til at sutte pik mens hun talte brasiliansk - det var frækt. Stedet er grænsende til uhumsk så det skal du kunne abstrahere fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Honda

Godt. Jeg svarede ikke med det samme, fordi jeg ikke ville køre af sporet. Men shemales og ladyboys kan nemt se ud som det var "for godt til at være sandt" :).

Jeg har oplevet ladyboys, hvor det tog mig flere uger at opdage, at de var hvad de var.:D

Det sjove ved den gruppe af prostituerede er, at de fleste faktisk bliver liderlige, og gerne "vil".<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest happycamper
Honda skrev, for 51 minutter siden:

Godt. Jeg svarede ikke med det samme, fordi jeg ikke ville køre af sporet. Men shemales og ladyboys kan nemt se ud som det var "for godt til at være sandt" :).

Jeg har oplevet ladyboys, hvor det tog mig flere uger at opdage, at de var hvad de var.:D

Det sjove ved den gruppe af prostituerede er, at de fleste faktisk bliver liderlige, og gerne "vil".<3

der er desværre også rigtig mange fake-fotos der cirkulerer men piger som Amanda, Kiki og Chanel er lækre og dejlig liderlige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Honda
happycamper skrev, den 23/3/2018 at 14:48:

der er desværre også rigtig mange fake-fotos der cirkulerer men piger som Amanda, Kiki og Chanel er lækre og dejlig liderlige.

Jeg har set flere ægte lady boys i virkeligheden, end på fotos. Nogle kan være meget triste og maskuline at se på, men der er også nogle flotte og søde og venlige i mellem.<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...