Hop til indhold
Guest flinkmand

Jasmine i Vejle

Recommended Posts

Guest flinkmand

https://annoncelight.dk/showad/245805

Havde lavet en aftale med pigen i dag kl. 10.00. Skrev flere SMS, men ingen svar. Ringede til hende ca. kl. 10.30 og hun forklarede at hun sov, hvilket selvfølgelig er en gyldig forklaring - nå, vi ændrede aftalen til kl. 11.00 og jeg spurgte hende samtidig ind til prisen da disse ikke fremgår af annoncen.

Bestilte 45 min til 1100 kr. hvilket er nogenlunde almindelige priser.

Da jeg ankom blev jeg mødt af en smuk pige, som absolut IKKE ligner billederne på hendes annonce. Pigen man møder er mørkhåret med mange tatoveringer på armen og en lille tattoo syd for navlen, ca. 60-65 kg., men kønt ansigt.

Vi kom i gang og efter 30 min sagde hun at hun ikke kunne holde til mere, og måtte opgive de sidste 15 min. Hun betalte 200 kr. retur som svarede til prisen for 30 min. Fint nok.

Sammendrag:

Virker uoplagt (måske hun havde haft en hård dag tidligere)

Billeder svarer slet ikke til virkeligheden, men smukt ansigt.

Det var første og sidste besøg uden at det skal være en advarsel til andre om at besøge hende. Det kan jo være andre har mere held.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Blow uden kan tilkøbes for 2 eller 300 - kan ikke lige huske det for det valgte jeg ikke.

Adressen er meget meget tæt på Spinderihallerne i Vejle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...