Hop til indhold
momo

Lidt kedelig oplevelse i Randers.

Recommended Posts

Jeg tænkte, et nyt sted vil de sikkert gerne vise lidt god service, så valget faldt på det her sted. 

Hun kunne ikke skrive eller snakke dansk, så jeg måtte gætte mig til hvor det var.

Da jeg endelig fandt det, blev jeg modtaget af en lidt ældre meget sød og glad kvinde, lille og med sød topmave. Vi fjollede lidt mens vi fik aftalt en pris for massage. Hun lagde ikke skjul på at hun meget gerne ville give noget mere, egentlig var det vigtigste massagen, men jeg er nu ikke svær at overtale. Så vi fandt en god pris for et blowjob, og lynhurtigt blev massagen erstattet af en let aen og min pik blev smurt ind i olie. Og hun begyndte at spille den af. Da jeg bad om mere nævnte hun at nu var der jo olie på, så jeg kunne slippe lidt billigere og nøjes med et håndjob... 

Eftersom jeg selv har to meget gode hænder, er jeg ikke interesseret i at spendere penge på håndjobs... Så jeg takkede nej. Og hun lovede at jeg nok skulle få en meget bedre behandling næste gang.

Jeg havde lige været i bad, inden jeg tog afsted, så det var ikke en hygiejneting, vi havde også hygget og grint i starten, så kemien var også fin (synes jeg). Hun havde også lavet den obligatoriske "uu, stor" kommentar, som jeg gætter de siger til alle. Men hun insisterede på mere end massage, og bakkede selv ud.

Glæder mig til at besøge Vejle og Kayly igen.

https://annoncelight.dk/showad/245723

245723

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Jeg var der for ca.10 dage siden, og kan kun bekræfte dit indtryk. Hun nævnte dog at hun har en ung pige til at hjælpe sig. Måske du kan lave en aftale med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...