Hop til indhold
bigfoot

Maja - “Fræk i Midtjylland”

Recommended Posts

Maja er ikke anmeldt fornylig, så hun fortjener en frisk en her.

https://annoncelight.dk/showad/181386

Havde besøg af hende på et hotel i Vestjylland i sidste uge. 

Aftalen blev uden problemer lavet via SMS.

Hun blev en smule forsinket i forhold til det aftalte tidspunkt, men det adviserede hun mig om undervejs, så det var helt ok :)

Hun bankede sagte på værelsesdøren og jeg fik hende lukket ind på værelset. 

Hun lever 100 % op til beskrivelsen på hendes profil og hun er genkendelig ud fra hendes billeder. Data omkring alder skal nok passe, så en skøn moden MILF, sød og smilende samt let at komme i snak med.

Hun tog hurtigt initiativet til at komme i gang med legen. Jeg vil ikke komme med så mange detaljer om denne del, men kan sige at hun leverede et BJ der hører til i “superligaen” samt en indlevelse i sex-akten som man skal lede længe efter - WOOW :wub:

Ingen hastværk bagefter, der var tid til lidt nussen og kæleri - det var helt igennem en dejlig oplevelse :)

De bedste hilsner

bigfoot

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Just yours

Fin anmeldelse...

Er det ikke hende der osse kører ud sammen med hendes mand...??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just yours skrev, for 12 minutter siden:

Er det ikke hende der osse kører ud sammen med hendes mand...??

Det er vistnok rigtigt, men ham havde hun ikke slæbt med ved denne lejlighed ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 12 timer siden:

Maja er ikke anmeldt fornylig, så hun fortjener en frisk en her.

https://annoncelight.dk/showad/181386

Havde besøg af hende på et hotel i Vestjylland i sidste uge. 

Aftalen blev uden problemer lavet via SMS.

Hun blev en smule forsinket i forhold til det aftalte tidspunkt, men det adviserede hun mig om undervejs, så det var helt ok :)

Hun bankede sagte på værelsesdøren og jeg fik hende lukket ind på værelset. 

Hun lever 100 % op til beskrivelsen på hendes profil og hun er genkendelig ud fra hendes billeder. Data omkring alder skal nok passe, så en skøn moden MILF, sød og smilende samt let at komme i snak med.

Hun tog hurtigt initiativet til at komme i gang med legen. Jeg vil ikke komme med så mange detaljer om denne del, men kan sige at hun leverede et BJ der hører til i “superligaen” samt en indlevelse i sex-akten som man skal lede længe efter - WOOW :wub:

Ingen hastværk bagefter, der var tid til lidt nussen og kæleri - det var helt igennem en dejlig oplevelse :)

De bedste hilsner

bigfoot

 

Helt enig bigfoot , jeg har selv haft fornøjelsen af at besøge hende et par gang, hun ved hvad der skal til for at man får en god oplevelse. Og hendes blowjob er som du skriver i særklasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mrbeskidt skrev, den 17/8/2018 at 15:02:

Kan nogen beskrive hende lidt nærmere?

Er hendes ansigt smukt? Hvordan kommer hun klædt? Er hun flirtende/genert osv :)

Hej mrbeskidt

Hun er en pæn velholdt dame, og om hun har et smukt ansigt afhænger af øjnene der ser og ens preferencer, men jeg blev positivt overrasket. Hun er smilende og bestemt ikke genert samt klar til at tage initiativet til den frække leg. Da jeg havde besøg af hende i marts, ankom hun i frakke og lange sorte støvler samt klædt i frækt sekretær-look inden under.

Vh. bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...