Hop til indhold
kbunga

Carmen fra Hungarianbeauty

Recommended Posts

Jeg var en tur i København på forretningsrejse, og havde derfor booket et hotelværelse. Når jeg nu alligevel var der skulle der selvfølgelig ske noget.

Jeg har længe haft kig på Hungarianbeauty (www.vipmodels.dk), men har været lidt skeptisk for om ikke profilerne var fake, og har derfor afstået fra at bestille en pige derfra. Men jeg blev alligevel lokket af de flotte billeder, og da prisen ikke var så høj tænkte jeg at give det en chance. Jeg bestilte Carmen, der kig en rum tid inden hun dukkede op...Tilgengæld blev jeg alt andet end skuffet. Hun så enormt godt ud; havde krøllet langt mørkt hår og en kanon figur. Om det var hende på billedet er svært at vurdere, men jeg vil ikke afvise det (men heller ikke bekræfte det 100%).

Hun var meget en meget let tilgægelig pige der var nem at snakke med, hvilket jeg værdsætter. Det gør det hele lidt mindre maskinelt. Efter lidt indlende konversering gjorde hun sig klar til næste akt, alt imens jeg lå og betragtede hende på sengen. Herefter blev det min tur til at tage tøjet af, hvilket jeg ikke fik lov til selv at gøre. Efter at bukserne var kommet af, gik hun i gang med det obligatoriske BJ. Jeg trak hende lidt op til mig, så jeg kunne lege med de flotte bryster - Efter at have leget lidt med dem førte hun mine arme op til sengegærdet og pressede hendes bryst ind til min mund, så jeg kunne smage dem. Herefter var hun blevet klar til at ride mig, hvilket hun gjorde uden nogen klager herfra. Efter akten havde hun ligeledes god tid til at snakke lidt.

Alt i alt en rigtig god oplevelse. Så jeg skal absolut prøve en af de andre piger næste gang jeg er på hotel i København, ikke mindst for at finde ud af om det bare var et "lucky shot" eller om de øvrige piger holder samme standard.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...