Hop til indhold
YARRAK

Gisela, tilbage??

Recommended Posts

YARRAK skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/240679

Er der nogle der har info omkring om Gisela er tilbage eller om det er en anden der bruger hendes billeder? Husker som hun ikke vendte tilbage da hun rejste.

1980kkt skrev, for 7 minutter siden:

Nummeret er i hvert fald ikke det samme, men det kan jo bare være et nyt taletidskort.

Hun kalder sig selv Carolina i annoncen. Profilen hedder godt nok Gisela men det er ikke ualmindeligt at flere piger deles om en profil eller overtager den når den forgående pige er rejst videre....

Skærmbillede 2018-03-19 kl. 21.26.45.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest flinkmand
YARRAK skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/240679

Er der nogle der har info omkring om Gisela er tilbage eller om det er en anden der bruger hendes billeder? Husker som hun ikke vendte tilbage da hun rejste.

Gode nyheder gutter.

Gisela er tilbage i sin rede i Aarhus. Har lige lavet aftale med den skønne kvinde som nu har skiftet navn til Carolina. Hun er på samme adresse som sidst.

Spændende om det er ligeså godt som sidst.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest flinkmand
1980kkt skrev, 1 time siden:

Har nogen besøgt hende i denne omgang, og kan bekræfte at det er samme pige med nyt navn ?

Jeg har besøgt hende i dag, og det er den rigtige Gisela som nu har taget sit "pigenavn" Carolina i stedet.

Oplevelsen står fuldt ud mål med tidligere. Hun er bare pissesød - nydelig ung dame på 26 år med dejlige former og godt humør. Hun er bedre til at tale spansk end engelsk, men med lidt god vilje kan man godt fortælle hvad man ønsker.

Kom afsted drenge hvis I vil beholde hende i Århus - hun fortalte at hun havde haft 0 kunder i går, så hun var lidt træt af at forretningen ikke kørte bedre...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der skulle vel ikke være nogen, der har været i kontakt med hende?

Hun sagde sidst at hun ville komme tilbage "til sommer". Men nu er sommeren snart slut og hun har ikke været her :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest flinkmand
dickens skrev, for 8 minutter siden:

Pigen svarer at det er hendes første besøg i aarhus!!

Pigen på denne profil anvender 100% sikkert billeder som viser profilen der tidligere hed Gisela. (kan genkendes på de karakteristiske tatoveringer med stjerner). Mener også at hun tidligere har haft en profil der hed Carolina. Hvis den nye "pige" ikke bare har stjålet hendes billeder, vil jeg sige, at hun virkelig er et besøg værd, for hun var virkelig en vildbasse.

Hvem tør tage en for holdet.....og give en tilbagemelding.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest flinkmand
dickens skrev, for 1 minut siden:

Hvis jeg får det til og passe så tager jeg chancen imorgen.

Jeg har lige sendt hende en SMS og hun har svaret tilbage, at "hvis jeg er den samme som tidligere hed Gisela og Carolina" - hvornår vil du så besøge mig....

Så jeg er næsten 100% sikker på at det er "Gisela" som er tilbage (bare med nye billeder)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...