Hop til indhold

Recommended Posts

Hej lige en anmeldse om en skøn kvinde der er tilbage i Århus

er du til en voksen kvinde så skulle du måske kikke forbi hende her https://annoncelight.dk/showad/233006

jeg har selv være forbi hende flere gang

hun sutter pik som var det sidst gang i hende liv...kæft hun er god...:D

resten må du jo selv prøve.:oops:

jeg ved ikke om hun ikke har et ur.men travlt det har hun ikke.

skal jeg besøge hende igen.ja for satan helt sikkert

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super at hun er tilbage i Jylland. Jeg pumper cyklen og drager de ca 130 km mod Århus. Har besøgt hende tidligere og helt enig med chef 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
chef123 skrev, den 19/3/2018 at 13:57:

Hej lige en anmeldse om en skøn kvinde der er tilbage i Århus

er du til en voksen kvinde så skulle du måske kikke forbi hende her https://annoncelight.dk/showad/233006

jeg har selv være forbi hende flere gang

hun sutter pik som var det sidst gang i hende liv...kæft hun er god...:D

resten må du jo selv prøve.:oops:

jeg ved ikke om hun ikke har et ur.men travlt det har hun ikke.

skal jeg besøge hende igen.ja for satan helt sikkert

 

Er det BJ uden og CIM? Hvor i Aarhus er det (ca.)? Pris?

Tak, NN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmmm - hun må godt nok være god, hvis I er så mange der synes super godt om hende.

Jeg synes godt nok, at 2.000 kr. for 1 time med en dame i den alder (hvilket nok betyder hun er nærmere 60 end de 50 hvis det er med hende, som for de fleste herinde) - det er sku højt sat.

Men jeg har ikke være hos hende, så jeg skal ikke udtale mig - men fræk som en i h...... ser hun ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Achilleus

Kan kun bekræfte de andre positive kommentarer her i tråden... hun er virkelig dejlig: Sød, rolig, erfaring og mega lækker af sin alder :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
kasperaalborg skrev, for 25 minutter siden:

hvor står pris , kan se en nævner 2000 kr ,det kan vel ikke være rigtig, eller hvad ?

 

Da hun var i Århus i 2017 var fuld pakke 1500 excl. amal og 1800 incl. anal. Kun sex og anal med condom. Det var for en time. Jeg har ikke kontaktet hende endnu denne gang, men mon ikke priserne ligger på samme niveau nu!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 24 minutter siden:

Prisen på 2.000 kr. for 1 time, har jeg fået på en sms fra hende for et par måneder siden, og derfor valgte jeg hende fra

Prisen passer - fik det at vide af hende i går, men hun tager "kun" 1500 for 45 minutter for hele pakken incl. anal. Formodentlig mindre, hvis du fravælger anal. 45 min. skulle nok osse være rigeligt, hvis hun er så god, som trådstarter antyder incl. det faktum at hun åbenbart ikke har travlt med at kigge på uret. ;-)  Hun er i øvrigt i Viborg tæt ved domkirken p.t.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...