Hop til indhold
pussyhunter

Ole Suhrsgade, Annies Wellness

Recommended Posts

Lad mig fluks erkende, at de sprøde ord, indlevende beretninger og fortræffelige oplevelser, som på et andet site er blevet præsenteret flere gange af Handyman kan jeg ikke levere.

Men når det er sagt, så føler jeg mig ikke direkte snydt. Som udgangspunkt er 250 kr. for en times veludført kropsmassage jo i bunden af skalaen. Også selv om massøsen ikke er en 22-årig frisk fra fad, hvor alt er stramt og strutter. Det er måske nærmere hendes mor, vi her taler om - i begge de tilfælde, hvor jeg har været der.

Ved ikke, hvad nogen af kvinderne hedder. Men de var begge venlige, kunne lidt svensk/dansk/engelsk og vi kunne samtale om de mest almindelige ting. Og selv om jeg ikke hverken ville have vendt om om på gaden eller så meget som blinket, hvis jeg havde mødt dem andetsteds, så er det jo noget andet, når man ligger der nøgen og ind i mellem kan mærke hud-mod-hud og ved, at sex under en eller anden form er tilgængelig.

Så for et par hundrede mere eller så, har jeg i begge tilfælde fået en spiller. Inklusiv lidt forhandlinger om at tage tøjet af til gengæld for kortere massage-tid - irriterende og tit lyst

dræbende, men jeg formåede i begge tilfælde at bevare lysten - godt hjulpet på vej af adgang til bryster og en hånd op mellem lårene - i det ene tilfælde endda med fransk til hende, som dog ikke gik hele vejen. For så skal der jo falde ekstra penge.....

Bundlinje: Rigtig god og billig massage - og derefter er alt tilgængelig for penge - og hvis man lægger nok, kan man måske endda være heldig at få en Handy-oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...