En erfaren nybegynder 115 Skrevet 19. Marts, 2018 Hej derude der er vist kommet en ny pige hos Gip / PP. Nana..... er der nogen der har besøgt hende og har erfaringer at dele? Alder, udseende, kompetencer? Skal snart til Århus så overvejer et besøg. Har tidligere besøgt Nan flere gange hos PP, men hun er der vist ikke mere. Er der nogen der ved hvor hun er blevet af? På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 227 Skrevet 19. Marts, 2018 Hej Jeg har ikke været sammen med Nana, men jeg har set hende, og hun ser sød ud. Gib har fortalt mig at hun er 25 år og har naturlige bryster. Nan er i Thailand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blogbuster 100 Skrevet 20. Marts, 2018 Nana er en sød ung pige med flotte naturlige tits. Hun er god på briksen, god til massage. Try her! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tene 53 Skrevet 21. Marts, 2018 Har de en hjemmeside eller link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Marts, 2018 Tene skrev, for 3 minutter siden: Har de en hjemmeside eller link Der er ingen thaisteder i Århus der har hjemmeside, nåe jo en eller to, men det er klinikker med udelukkende massage. Adresse mv finder du ved at klikke på klinik navnet, eller indtaste adressen i søgegeltet, på siden du finder via linket i min signatur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 21. Marts, 2018 Hvor store bryster har hun ? Og kan i fortælle lidt om hvad service hun laver? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 21. Marts, 2018 Tene skrev, for 9 timer siden: Har de en hjemmeside eller link http://www.ppthaimassage-aarhus.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg