Hop til indhold
Hvalrossen

Candy Esbjeg

Recommended Posts

Anastasia er ægte ja, det kan jeg også bekræfte. Derfor tror jeg også at candys billeder er ægte, fordi hun netop bruger den samme annonce text som anastasia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 11 timer siden:

Anastasia er ægte ja, det kan jeg også bekræfte. Derfor tror jeg også at candys billeder er ægte, fordi hun netop bruger den samme annonce text som anastasia

Hmmm må indrømme at jeg heller ikke helt forstår din sammenligning med at teksten er den samme som Anastasias, og at det skulle give en garanti. Måske hun decideret har taget hendes tekst og kopieret den ?  Hvorfor skulle man bruge samme tekst som en anden gp bruger ??  Enhver ville da hellere lave sin egen tekst og beskrive sig selv som den person man er, og ikke skrive at man er præsis som Anastacia med mindre man da er identiske tvillinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 4 timer siden:

Hmmm må indrømme at jeg heller ikke helt forstår din sammenligning med at teksten er den samme som Anastasias, og at det skulle give en garanti. Måske hun decideret har taget hendes tekst og kopieret den ?  Hvorfor skulle man bruge samme tekst som en anden gp bruger ??  Enhver ville da hellere lave sin egen tekst og beskrive sig selv som den person man er, og ikke skrive at man er præsis som Anastacia med mindre man da er identiske tvillinger.

Hvis nu du læser hvad jeg skriver ville det være pragtfuldt. 

Jeg siger jeg TROR de er ægte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 4 timer siden:

Hvis nu du læser hvad jeg skriver ville det være pragtfuldt. 

Jeg siger jeg TROR de er ægte. 

Jeg læste godt hvad du skrev ;-) Skal jeg så omformulere mit spørgsmål til " Hvad får dig så til at TRO det er mere ægte fordi man har samme tekst som en anden" ?? potato potato..der er jo ingen forskel i om du skrev tror eller ej. Det ændrer jo ikke på grunden til hvorfor du tror det pga af ens tekst vel ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 2 timer siden:

Jeg læste godt hvad du skrev ;-) Skal jeg så omformulere mit spørgsmål til " Hvad får dig så til at TRO det er mere ægte fordi man har samme tekst som en anden" ?? potato potato..der er jo ingen forskel i om du skrev tror eller ej. Det ændrer jo ikke på grunden til hvorfor du tror det pga af ens tekst vel ?

Ok. Jeg tror candys billeder er ægte, og det er fordi anastasia fortalte mig i november, at hun har en veninde der er i esbjerg. Så tænkte jeg at det nok er candy, fordi hun netop bruger anastasias text.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anastasia1234
Tyrkeren82 skrev, den 20.03.2018 at 14:10:

Ok. Jeg tror candys billeder er ægte, og det er fordi anastasia fortalte mig i november, at hun har en veninde der er i esbjerg. Så tænkte jeg at det nok er candy, fordi hun netop bruger anastasias text.

I didn't speak with you about someone in Esbjerg. I don't know this girl and she is too lazy to write her text in profile. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...