Hop til indhold
Nerfetiti

Hjælp

Recommended Posts

Hejsa Allesammen

Jeg står lidt i et dilemma, jeg går på UCL i Odense og er i gang med at læse til socialrådgiver, inden I nu går helt i baglås over at høre dette, vil I så ikke godt læse videre. Vi har fået en opgave, der går ud på at lave et interview med en glædespige, omkring vedkommendes liv og opvækst. Man kan vælge at om man vil være anonym og bare vil bruge sit kunstnernavn. Interviewet skal bruges til at vise stigmatiseringen af de mænd/kvinder, der vælger dette arbejde, samt de sociale problemer det evt kan indebære. Jeg håber at I evt kunne hjælpe mig med dette projekt, så Vi kan få en større forståelse for dette erhverv. I bestemmer helt og aldeles, hvad I vil svare på og hvad I ikke vil svare på. Så det er med stor respekt for jer.

Hvis I gerne vil deltage, er I velkommen til at kontakte mig på 

mail. 

[email protected]

Med venlig hilsen

Jane Noven

Del dette indlæg

Link til indlæg
KeBoRas skrev, for 1 time siden:

Første skridt til at kunne blive taget seriøs, kunne være at bruge noget andet end en hotmail adresse.

Det er nok bedre bare at bruge PB herinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sad og tænkte lidt over den der...vi er jo sådan set betalings piger....

Og vi skal hjælpe div  med at tv-programmer, blive socialrådgivere osv...

Når nu jeg tager penge for min tid, hvorfor står der så ikke hvad de der ønsker min hjælp,  kan tilbyde af betaling for min hjælp?

Et par flasker vin? et gavekort? eller lign?

eller bare den almindelige timebetaling?

Hvorfor mener dem der vil undersøge os, at vi straks gratis lægger os fladt ned og bruger vores tid på at de kan få deres uddannelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa Allesammen.

Jeg har fuld forståelse for at I ikke arbejder gratis, der er det i det, at når vi er studerende er det på SU. så der ikke så meget at gøre med, men et par flasker vin, eller et gavekort på et eller andet, kan vi da altid finde ud af, om ikke andet forsøger jeg om jeg ikke kan få det til.

I får lige en anden mailadresse som er min studiemail, kan godt se det er lidt uprofessionelt det andet, tak for det.:)

[email protected]

Med venlig hilsen

Jane Noven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når I skriver "Interviewet skal bruges til at vise stigmatiseringen af de mænd/kvinder, der vælger dette arbejde.." så har i på forhånd netop stigmatiseret erhvervets udøvere. Det vil med stor sikkerhed afholde mange af dem fra at henvende sig til Jer.

Med venlig hilsen

Tom Nielsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Nerfetiti

Se det syntes jeg var en god udmelding, ikke fordi jeg drikker vin eller er efter gavekort...eller efterlyser min timebetaling der er på 2300 kr...men mere på den der om du er en troll,

Jeg tror rigtig mange piger gerne vil hjælpe, hvis bare vi som sædvanligt ikke bliver sat ned i de samme kasse som vi plejer, når vi "undersøges".

Jeg kan forstå "I" har fået en opgave, der hedder at "afdække" noget om glædespiger, et Intevieuv....gad vide om det er en fast opgave hvert år?

For så vil jeg da råde dig til at se, på hvad har andre kommet op med de andre år.

Er Glædespiger et fast, hvad skal jeg kalde det "pensom" i jeres uddannelse?

Hvad mener du, du kan bidrage med ved at intevieuve os, en gentagelse af andres opgave med samme pensum? (den var lidt kringlet)

Hvad er din egen holdning til købesex?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Tom

Nej, vi har ikke stigmatiseret dette erhverv. Men ud fra hvad vi ser i medier og andre steder, er disse mennesker i mange år blevet stigmatiseret af omverdenen, og dette er en af grundene til vi vil undersøge, hvad dette gør ved de mennesker der arbejder i dette erhverv. 

Mvh

Nerfetiti

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Nerfetiti

jeg indrømmer gerne at det er et godt og seriøst svar der viser at I har tænkt nærmere over det. 

Mvh

Tom

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nerfetiti skrev, for 9 timer siden:

Nej, vi har ikke stigmatiseret dette erhverv. Men ud fra hvad vi ser i medier og andre steder, er disse mennesker i mange år blevet stigmatiseret af omverdenen, og dette er en af grundene til vi vil undersøge, hvad dette gør ved de mennesker der arbejder i dette erhverv. 

Unge mennesker der arbejder på Mcdonalds er også stigmatiseret. Hvordan mon det påvriker dem - Tja.....stort set ikke på anden måde end at de bare holder der kæft med, at de arbejder der, eller hvis de "afsløres", så er det bare midlertidligt ind til de kommer ind på deres drømme studie eller slår igennem som skuespiller. 

For største parten af velfungerende glædes piger forholder det sig nogenlunde på samme måde.  Jeg tvivler på at man kan få godkendt sit projekt, hvis man reelt bare konkludere: Pigerne er forskellige, og det eneste mønster man kan generalisere omkring er nok bare, at hvis der står meget på spil omkring afslørring, så har pigerne et tilbøjelighed til at holde passende distance til familie, venner og bekendte.  Ja selvfølgelig vil man også finde piger, der har manglet en mors eller fars kærlighed i deres opvækst, det har selvfølgelig påvirket dem, næppe pga af stigmatisering og det er også tvivlsom og det skulle være årsagen til at vælge at blive GP

Så alt i alt et noget håbløst projekt, specielt hvis man ikke har nogen fordomme omkring erhvervet, og egentligt gerne vil vise at stigmatiseringen ikke som sådan har noget med pigernes valg at gøre, deres opvækst m.v. men det udelukkende har noget at gøre med almindelige menneskers moral syn på sex m.v. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa Allesammen

Tusind Tak for alle tilbagemeldingerne, jeg er meget glad for I overhovedet gad beskæftige jer med det. Vi har fundet en person vi kan bruge. Så tak igen. Ha en rigtig god sommer

Med venlig hilsen

Nerfetiti.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nerfetiti skrev, den 3/19/2018 at 08:08:

Nerfetiti skrev, den 3/19/2018 at 12:49:

Jeg kan ikke se hvordan I overhovedet kan tage ts seriøst, når hun kan fjerne al tvivl ved blot at oplyse sin studenter e-mail adresse hos UCL: *@stud.ucl.dk, i stedet for adresser hos store gratis mailudbydere :huh:

Uddannelsen kan desuden let oprette en midlertidigt *@stud.ucl.dk alias til formålet, hvis hun er bekymret for at blive spammet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...