Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa, Ville lige smide en anmeldelse på dette sted som jeg havde fornøjelsen af, at besøge for nogle uger siden.

Jeg havde aftalt en times massage i telefonen og mødte op og var spændt på hvad jeg kunne forvente mig

Jeg kom ind og blev lagt på briksen og modtog egentlig en dejlig og hård massage af en ikke så gammel thai kvinde,  men ikke af selveste mutter som jeg har set i andre tråde

Efter ca. 40 min bliver jeg så vendt, så jeg ligger på maven og får så af vide, at nu ville den anden komme ind og overtage altså "mutter". Dette var et dejligt skifte og  hun rettede da hurtige fokus ned til de nedre dele. Modtog et rigtig dejligt HJ som var virkelig skønt.

Efter endt massage, sagde hun til mig at jeg skulle prøve Body to body næste gang og pointerede, at så skulle jeg lege med hendes store bryster.

Så her til slut ville jeg høre om nogle havde erfaringer, med hendes Body to body, for det kunne jeg da helt klat godt tænke mig og evt, om nogle ved hvad prisen er.

Håber at høre fra jer der ved noget og håber i kunne bruge anmeldelsen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bent Nielsen skrev, for 6 timer siden:

Hejsa, Ville lige smide en anmeldelse på dette sted som jeg havde fornøjelsen af, at besøge for nogle uger siden.

Jeg havde aftalt en times massage i telefonen og mødte op og var spændt på hvad jeg kunne forvente mig

Jeg kom ind og blev lagt på briksen og modtog egentlig en dejlig og hård massage af en ikke så gammel thai kvinde,  men ikke af selveste mutter som jeg har set i andre tråde

Efter ca. 40 min bliver jeg så vendt, så jeg ligger på maven og får så af vide, at nu ville den anden komme ind og overtage altså "mutter". Dette var et dejligt skifte og  hun rettede da hurtige fokus ned til de nedre dele. Modtog et rigtig dejligt HJ som var virkelig skønt.

Efter endt massage, sagde hun til mig at jeg skulle prøve Body to body næste gang og pointerede, at så skulle jeg lege med hendes store bryster.

Så her til slut ville jeg høre om nogle havde erfaringer, med hendes Body to body, for det kunne jeg da helt klat godt tænke mig og evt, om nogle ved hvad prisen er.

Håber at høre fra jer der ved noget og håber i kunne bruge anmeldelsen :-)

Måske du skulle skrive hvor det var henne, evt. Et link. Der er flere thaiklinikker på Hobrovej 

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 1 time siden:

Måske du skulle skrive hvor det var henne, evt. Et link. Der er flere thaiklinikker på Hobrovej 

Der er kun en der hedder Marlee :) 

 

Se kortet via link i min signatur. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 22 minutter siden:

Der er kun en der hedder Marlee :) 

 

Se kortet via link i min signatur. 

Som skrevet er der flere thaiklinikker på Hobrovej.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 2 minutter siden:

Som skrevet er der flere thaiklinikker på Hobrovej.

 

Ja, men er der flere der hedder Marlee - som nævnt i overskriften? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, 1 time siden:

Som skrevet er der flere thaiklinikker på Hobrovej.

 

Marlene har adresse på Hobrovej 93 Ålborg 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt stedet.

Massage foregik på madras på gulvet, der er ok bademuligheder.

Blev serviceret af Marlee som er en voksen dame med en ok krop D/skål

Startede ud med god massage som udviklede sig til en ok gang sex minus blow.

Lavede fejlen med ikke at aftale pris inden det sjove og det kom til at koste. Blev præsenteret for prisen 1500kr efter seancen men havde kun 1300 kr på lommen. Sagde at jeg ville hente flere penge men Marlee mente at 1300kr var nok. Sødt

Marlee vinder på sin massage og skønne væsen. Hun er let at tale med.

Kommer nok ikke igen foreløbig da jeg kan mærke at jeg er pigesur over prisen på trods af afslag på 200kr

Venligst 8000

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tarzan2 skrev, for 9 minutter siden:

Er der nogen link eller tlf nr

Se Thai Kortet, som du finder via link i min signatur, eller Besøg mit Wesite under min avatar :) 

Hjælp med at holde kortet opdateret ved at skrive rettelser i denne tråd 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/83866-thai-kortet-jylland-og-fyn/?tab=comments#comment-749445

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg besøgte Marlee i sidste uge og fik en dejlig massage på ryggen med frække strejf og derefter startede hun sin frække body to body blev vendt om og der fortsatte hun sin frække massage med HJ og Blow desværre med kondom, men jeg måtte røre overalt og slikkede hende til orgasme. God oplevelse med en dejlig kvinde. Og lidt salt i "såret# var prisen 1500 kr. men super oplevelse. Kommer da nok igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde lidt uventet en time til overs i dag og stak hovedet ind hos Malee på Hobrovej 93 i Aalborg.

Jeg bestilte en halv times massage, som var nogenlunde. Hun satte sig flere gange på en af mine hænder, så jeg fik lejlighed til at mærke den utroligt bløde hud på inderlårene

Vi talte om løst og fast, og jeg forstod, at hun trods sin relativt beskedne alder har børnebørn. Malee har ikke haft en kæreste i 3-4 år, hvilket virker som ressourcespild, fordi hun virker ret sød og tillige er køn.

Der blev ikke parlamenteret om pris undervejs, men da jeg vendte mig rundt, blev massagen med det samme til et handjob – og det var også det eneste, jeg havde tid til.

Så fandt mine hænder op til hendes bryster og oh-my-god, de er store. På trods af silikonen føles de bløde – og nogenlunde naturlige, hvis de altså havde siddet på en storbarmet 18-årig.

Når man ser Malee i fuld figur, kan man godt se alderstegn hist og her, og det lidt vigende hageparti trækker en smule ned i hendes skønhed. Men hun veltrænet og meget slank – og fik jeg sagt at hendes bryster er kolonorme.

Jeg betalte 500, og kommer igen en anden gang. Som det fremgår i denne tråd, er det nok en god idé at aftale pris undervejs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var ude ved hende for nylig for første gang. 

Vil sige massage var ok uden at være prangende og da jeg spurgte om jeg kunne få hård massage var svaret at det kunne hun ikke holde til i en hel time.

Malee er ikke særlig snakkesalig og ordene skal nærmest trækkes ud af hende.

Der blev ikke sat et optaget skilt i døren ,som bevirkede at der kom kunder ind fra tid til anden. Ret irriterende. 

Søger man sex af den ene eller anden slags vil jeg sige man er gået forkert i byen. Der er absolut ingen piring af lille mand og fp. Koster 1500 kr. Hvilket  snærper hen af tyveri ved højlys .

Kommer helt sikkert ikke igen da meget bedre service findes andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Devildriver skrev, for 11 minutter siden:

Var ude ved hende for nylig for første gang. 

Vil sige massage var ok uden at være prangende og da jeg spurgte om jeg kunne få hård massage var svaret at det kunne hun ikke holde til i en hel time.

Malee er ikke særlig snakkesalig og ordene skal nærmest trækkes ud af hende.

Der blev ikke sat et optaget skilt i døren ,som bevirkede at der kom kunder ind fra tid til anden. Ret irriterende. 

Søger man sex af den ene eller anden slags vil jeg sige man er gået forkert i byen. Der er absolut ingen piring af lille mand og fp. Koster 1500 kr. Hvilket  snærper hen af tyveri ved højlys .

Kommer helt sikkert ikke igen da meget bedre service findes andre steder.

Jeg håber jeg misforstår at du gav 1500, kun for massage?:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...