Hop til indhold
HCK

Kamilla. Privat og diskret

Recommended Posts

Jamen, det er jo https://www.eroguide.dk/forum/profile/27706-iscenesat-virkelighed/

Dejlig pige, rund, erfaren og som i den grad ved, hvad hun laver.

Samtidig er hun en kvinde, du kan snakke med og som har sine meninger :-)

Har givet mig nogle af de bedste blowjobs i min ‘karriere’.

Venligst

French

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende dengang, hun holdt til På Frederikssundsvej. Kamilla var mere rund i forhold til, hvad hendes fotos dengang viste. Kan huske at jeg tog hende stående op ad væggen. Da jeg pænt spurgte, om tempoet var for hårdt, fik jeg blot at vide at det var helt fint. Måden Kamilla sagde det på indikerede, at hun kunne li’ en fast hånd. En fornøjelse at besøge piger med en naturlig lyst til at tilfredsstille mænd. Måske skulle jeg kigge forbi igen. 

I øvrigt sætter jeg også pris på Kamilla’s velskreve bidrag herinde. 

Redigeret af Blow lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Bemærk at hun lægger vægt ikke at blive bedømt. Hendes seriøsitet gør at jeg vil anbefale at det respekteres.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ups...

Fik ikke set, at Kamilla frabeder sig anmeldelser. En vigtig ting, der "forsvandt" i min umiddelbare begejstring, da jeg så profilen.

Selvfølgelig lidt sent at trække mit indlæg tilbage, nu hvor svar er postet.

Hermed en uforbeholden undskyldning til Kamilla, hvis Du læser med. Sorry :-(

-HCK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er korrekt, jeg bryder mig ikke om at blive anmeldt, men jeg er godt klar over at I har jeres egen vilje. :DSå af hjertet tak, for jeres respektfulde måde at skrive om mig på, i denne tråd. <3

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Kamilla er sød, imødekommende, nærværende  og har et utroligt kønt ansigt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

... Og af hendes mange indlæg her på sitet fremgår det jo også med al ønskelig tydelighed, at Kamilla er fantastisk udi det danske sprog og utvivlsomt intelligent betydeligt over gennemsnittet. Så hvis man tænder på den slags kvinder, er det bare med at komme af sted! :-)

(Og nej, jeg har aldrig besøgt Kamilla.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep...... Kamilla/privatogdiskret/iscenesatvirkelighed giver sublim value for money og er uovertruffen udi det franske :D sorry for anmeldelsen :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mit indlæg ovenfor om Kamillas evner taler jeg om det danske skrevne sprog - ikke den variant af sex, som omtales dansk. Blot for at udrydde evt. misforståelser...

... Hvilket i øvrigt minder mig om et bryllup, jeg var til for mange år siden. Bruden læst fransk på universitetet - og var i øvrigt ud af en indremissionsk familie. Under bryllupsmiddagen skulle gommen selvfølgelig holde en tale: "... og min kære Dorte, jeg elsker dig, fordi du er dig; fordi du er så sød, fordi du altid tænker på dine medmennesker, fordi du har støttet mig i mine svære tider og fordi du er så god til fransk ... ja, altså sproget." :lol::lol: Hvis ikke alle de indremissionske gæster var snerpede før, så skal jeg da ellers love for, at de blev det efter det indlæg!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...