Hop til indhold
Guest EroPrins

Vicky Basno

Recommended Posts

Hej er der nogen som har besøgt Vicky i denne omgang? Er hun ligeså suveræn som sidst? jeg har en aftale med den skønne en af de nærmeste dage, og jeg glæder mig sku

Del dette indlæg


Link til indlæg
lingo skrev, 1 time siden:

Hej er der nogen som har besøgt Vicky i denne omgang? Er hun ligeså suveræn som sidst? jeg har en aftale med den skønne en af de nærmeste dage, og jeg glæder mig sku

Ja, naturligvis :D ..og det blev noget af en tur, da vi havde tiden til det. :wub:

Kommer muligvis med en anmeldelse senere idag.

Så ja, du kan roligt begynde at glæde dig, for Vicky B er skam akkurat ligeså fantastisk som altid. :wub:

Og jeg skal da også se hende igen allerede om nogle få dage. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, den 24/4/2018 at 09:58:

Ja, naturligvis :D ..og det blev noget af en tur, da vi havde tiden til det. :wub:

Kommer muligvis med en anmeldelse senere idag.

Så ja, du kan roligt begynde at glæde dig, for Vicky B er skam akkurat ligeså fantastisk som altid. :wub:

Og jeg skal da også se hende igen allerede om nogle få dage. ;)

Jeg glæder mig også kan du tro, godt at jeg også har en længere aftale med den skønne. Ser frem til at se hende vimse lidt rundt. Men jeg syntes du lovede et lille opslag, hvor bliver det af

Del dette indlæg


Link til indlæg
lingo skrev, den 25/4/2018 at 15:56:

Jeg glæder mig også kan du tro, godt at jeg også har en længere aftale med den skønne. Ser frem til at se hende vimse lidt rundt. Men jeg syntes du lovede et lille opslag, hvor bliver det af

Skrev jo ikke muligvis for sjov skyld ;)

Og har desværre ikke haft tid. Beklager. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...