Hop til indhold

Vicky Basno

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som ved hvornår at Vicky Basno er i Kbh igen?

Skrevet

Maj......snøft :wacko:

• 1 month later...
Skrevet

Hej er der nogen som har besøgt Vicky i denne omgang? Er hun ligeså suveræn som sidst? jeg har en aftale med den skønne en af de nærmeste dage, og jeg glæder mig sku

Skrevet
lingo skrev, 1 time siden:

Hej er der nogen som har besøgt Vicky i denne omgang? Er hun ligeså suveræn som sidst? jeg har en aftale med den skønne en af de nærmeste dage, og jeg glæder mig sku

Ja, naturligvis :D ..og det blev noget af en tur, da vi havde tiden til det. :wub:

Kommer muligvis med en anmeldelse senere idag.

Så ja, du kan roligt begynde at glæde dig, for Vicky B er skam akkurat ligeså fantastisk som altid. :wub:

Og jeg skal da også se hende igen allerede om nogle få dage. ;)

Skrevet
XXXfootlover skrev, den 24/4/2018 at 09:58:

Ja, naturligvis :D ..og det blev noget af en tur, da vi havde tiden til det. :wub:

Kommer muligvis med en anmeldelse senere idag.

Så ja, du kan roligt begynde at glæde dig, for Vicky B er skam akkurat ligeså fantastisk som altid. :wub:

Og jeg skal da også se hende igen allerede om nogle få dage. ;)

Jeg glæder mig også kan du tro, godt at jeg også har en længere aftale med den skønne. Ser frem til at se hende vimse lidt rundt. Men jeg syntes du lovede et lille opslag, hvor bliver det af

Skrevet
lingo skrev, den 25/4/2018 at 15:56:

Jeg glæder mig også kan du tro, godt at jeg også har en længere aftale med den skønne. Ser frem til at se hende vimse lidt rundt. Men jeg syntes du lovede et lille opslag, hvor bliver det af

Skrev jo ikke muligvis for sjov skyld ;)

Og har desværre ikke haft tid. Beklager. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.