Hop til indhold
klinikfuckers

Endnu et vellykket besøg hos sweet Sophie

Recommended Posts

14 dage efter mit første besøg hos sweet Sophie, endnu en total lækkert GFE besøg, hun er simpelthen så dejlig lækker og naturlig. Tidligere i en tråd var der en fyr der kritiserede hende at hun var træls og kun efter penge, jeg må igen sige at hun lever fuldt ud op til hendes navn sweet. Hun rejser om ikke så længe, men kommer tilbage i april. 10/10 i karakter herfra. See you again soon Sweetie. https://annoncelight.dk/showad/245220

Del dette indlæg


Link til indlæg
carsten75 skrev, for 1 minut siden:

Jeg er med til at gi hende 10/10

Hun er inde på min top 3 liste over 

God sex og flot krop. 

Og de flotteste lækre bryster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har spurgt om hun var med på olie sex, som jeg syntes er ekstremt fræk..Desværre takkede hun nej, men ellers er hun med på lidt af hvert. Dejligt at hun bliver ved at holde ved at arbejde i aalborg, det er vi glade for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
carsten75 skrev, for 18 minutter siden:

Jeg har spurgt om hun var med på olie sex, som jeg syntes er ekstremt fræk..Desværre takkede hun nej, men ellers er hun med på lidt af hvert. Dejligt at hun bliver ved at holde ved at arbejde i aalborg, det er vi glade for.

Olie sex er mega frækt, men måske hun syntes det sviner for meget, der er jo rent og pænt på stedet. Hun er bestemt også blevet en af mine favoritter, de tæller DinaG og Trine von tease. Sweet Sophie er bare top Nice. Sådan en omgang olie ville være mega frækt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 3 timer siden:

14 dage efter mit første besøg hos sweet Sophie, endnu en total lækkert GFE besøg, hun er simpelthen så dejlig lækker og naturlig. Tidligere i en tråd var der en fyr der kritiserede hende at hun var træls og kun efter penge, jeg må igen sige at hun lever fuldt ud op til hendes navn sweet. Hun rejser om ikke så længe, men kommer tilbage i april. 10/10 i karakter herfra. See you again soon Sweetie. https://annoncelight.dk/showad/245220

:)<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Sweet Sophie (https://annoncelight.dk/showad/245220) En dejlig kvinde fra Pragh. Normalt går jeg efter helt slanke kvinder, men har gjort en undtagelse med Sophie. Det har jeg ikke fortrudt. Hun er ualmindelig sød og venlig og imødekommende. Dejlig sex uden at gå i detaljer. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen
deralte skrev, for 15 timer siden:

Jeg har også besøgt Sweet Sophie (https://annoncelight.dk/showad/245220) En dejlig kvinde fra Pragh. Normalt går jeg efter helt slanke kvinder, men har gjort en undtagelse med Sophie. Det har jeg ikke fortrudt. Hun er ualmindelig sød og venlig og imødekommende. Dejlig sex uden at gå i detaljer. 

 

Hvis hun bliver mere mager end hun ser ud til at. være, så begynder hun at knirke, hun ser mega lækker ud... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er nemlig mega fræk ... En pige der også har en mening og hjernen med sig .. Super sød og venlig , man tager aldrig fejl ved et besøg hos Sophie .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Partymaker skrev, 1 time siden:

Ja hun er nemlig mega fræk ... En pige der også har en mening og hjernen med sig .. Super sød og venlig , man tager aldrig fejl ved et besøg hos Sophie .. 

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, den 18/3/2018 at 11:32:

14 dage efter mit første besøg hos sweet Sophie, endnu en total lækkert GFE besøg, hun er simpelthen så dejlig lækker og naturlig. Tidligere i en tråd var der en fyr der kritiserede hende at hun var træls og kun efter penge, jeg må igen sige at hun lever fuldt ud op til hendes navn sweet. Hun rejser om ikke så længe, men kommer tilbage i april. 10/10 i karakter herfra. See you again soon Sweetie. https://annoncelight.dk/showad/245220

Nååå i Ålborg..okay tak for info, havde ikke lige set det var Ålborg i overskriften. ;-(  ikke før jeg havde trykket mig ind, for derefter at rykke på lonket, for derefter at finde ud af hvor det var.

Del dette indlæg


Link til indlæg
carsten75 skrev, den 18/3/2018 at 11:43:

Jeg er med til at gi hende 10/10

Hun er inde på min top 3 liste over 

God sex og flot krop. 

Hvem er ellers på din top tre liste ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
SweetSophieErForLækker skrev, for 26 minutter siden:

Lækker, sød, sexy, forførrende kvinde. Fanme en lækker kvinde. :D

Har heller ikke fortrudt mit besøg ved hende. Var sød og imødekommende og snakkesageligt, hvilket som bonus jo kun gjorde oplevelsen bedre.:)

En  ægte  fan  som  har  navngivet  sig efter  en  gp  - whooow  og  velkommen til EG.

Dejligt med  tilfredse  og  glade  mænd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetSophieErForLækker skrev, 1 time siden:

Lækker, sød, sexy, forførrende kvinde. Fanme en lækker kvinde. :D

Har heller ikke fortrudt mit besøg ved hende. Var sød og imødekommende og snakkesageligt, hvilket som bonus jo kun gjorde oplevelsen bedre.:)

:D thank you darling, what a nice name you got here <3 I like that!

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg er også med i fanklubben - aldrig er jeg blevet kysset så meget, godt, dybt, vedvarende, vådt og kunne næste ikke komme ud af døren, fordi vi ikke kunne stoppe med at snave dybt og inderligt - resten af seancen var også fremragende, virkelig en pige der leverer på øverste hylde...:wub:  <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 52 minutter siden:

 

Jeg er også med i fanklubben - aldrig er jeg blevet kysset så meget, godt, dybt, vedvarende, vådt og kunne næste ikke komme ud af døren, fordi vi ikke kunne stoppe med at snave dybt og inderligt - resten af seancen var også fremragende, virkelig en pige der leverer på øverste hylde...:wub:  <3

Thank you sweetie <3<3<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Sophie, trods hun normalt ikke er den type jeg prioriterer højest.
Havde en fantastisk liderlig stund i hendes selskab. 
Skøn, pæn, nem at tale med og meget nærværende. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Jeg er også stor fan af Sophie har besøgt hende 2 gange og hun er helt fantastisk. 

 

Generelt vil jeg sige, at pigerne på det sted er fantastiske. Jeg har mødt Nicole, Mia, Kamilla og Michelle på samme sted og flotte piger og suveræn service fra dem alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
1980kkt skrev, for 2 timer siden:

På stedet, er det Aalborg eller bording ?

Hvis det er mit indlæg du spørger til, så har jeg møde alle 5 piger på stedet i Aalborg Centrum. 

Flot sted og piger i særklasse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...