Hop til indhold
Guest jal123

Sandra 23

Recommended Posts

Guest jal123

Har idag besøgt en super dejlig pige og vil gerne dele oplevelsen med jer alle.

Sandra23 (http://www.voksenlisten.dk/sandra23) er i disse dage at finde i et sommerhus i Nordjylland, ikke så langt fra Aalborg.

Jeg bestilte 30min med alt det blide og det fortrød jeg ikke.

Starter med at jeg får et kæmpe knus og et kys da jeg ankommer. Vi får afregnet og jeg bliver vist en i soveværelset. Kort efter kommer Sandra ind i frækt undertøj, hun ser altså super dejlig ud, og hvad man ikke kan se på hende billeder er at hun også har et kønt ansigt.

Nå vi får kysset og kælet lidt mens hun langsomt tager det minimale tøj af, hun virker tændt og meget oprigtigt.

Vi får os bevæget hen til sengen og jeg starter med at kærtegne hende og begynder så at slikke hende. Hvis hun ikke nød det og ikke kom, er hun altså super god til at "fake". Og hun blev godt våd.

Derefter fik jeg et dejligt blowjob og derefter i gang med sex i flere stillinger.

Også her virker det som om hun virkelig kan li´det.

Alt i alt en super oplevelse med en rigtig sød og sexet pige. Og der er fuld GFE, ingen maskinsex her.

Så afsted gutter, hun er her 2 dage mere :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

lyder fedt hvad er prisen ?

Har idag besøgt en super dejlig pige og vil gerne dele oplevelsen med jer alle.

Sandra23 (http://www.voksenlisten.dk/sandra23) er i disse dage at finde i et sommerhus i Nordjylland, ikke så langt fra Aalborg.

Jeg bestilte 30min med alt det blide og det fortrød jeg ikke.

Starter med at jeg får et kæmpe knus og et kys da jeg ankommer. Vi får afregnet og jeg bliver vist en i soveværelset. Kort efter kommer Sandra ind i frækt undertøj, hun ser altså super dejlig ud, og hvad man ikke kan se på hende billeder er at hun også har et kønt ansigt.

Nå vi får kysset og kælet lidt mens hun langsomt tager det minimale tøj af, hun virker tændt og meget oprigtigt.

Vi får os bevæget hen til sengen og jeg starter med at kærtegne hende og begynder så at slikke hende. Hvis hun ikke nød det og ikke kom, er hun altså super god til at "fake". Og hun blev godt våd.

Derefter fik jeg et dejligt blowjob og derefter i gang med sex i flere stillinger.

Også her virker det som om hun virkelig kan li´det.

Alt i alt en super oplevelse med en rigtig sød og sexet pige. Og der er fuld GFE, ingen maskinsex her.

Så afsted gutter, hun er her 2 dage mere :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...