Hop til indhold

Recommended Posts

brutalis skrev, for 4 timer siden:

Følger

 

Undlad venligst at skrive i trådene, hvis du ikke har noget at bidrage med - tænk, hvis nu alle skulle ind og skrive at de følger, fremfor at bruge notifikationsinstillingerne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener at Ann tidligere har været i Brønshøj. Lille kompakt dame med rigtig store ægte bryster. Forvent ok håndværk uden den helt store indlevelse. Lokalerne i Brønshøj var skod. Der er en grund til de lave priser...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Guys,

“Det blev en god dag, jeg har en bred smag” .. Sætter mig til tasterne. Jeg havde sjov i gaden søndag på en kold og blæsende forårsdag i marts.

Havde forelagt mine brødre her i denne lumre verden et spørgsmål om 2 kvinder i københavn til en god pris. Ventede lidt tid, ventede igen, men der kom ikke en forløsende bror forbi til at afklare for mig, om det var en god ide at aflægge besøg.

Kiggede lidt på det københavnske udbud af thaikvinder, jeg er ret glad for de asiatiske, altså sådan ret meget glad.

Der var en mulighed på Vanløsekanten og tænkte, at det var en mulighed. Efter langt varmt bad dragede jeg ud i kulden for at møde min udsøgte. Men ak - jeg fik en ret dårlig massage og efter 1 time sad jeg i bilen uden at være forløst.

Jeg lænede hovedet tilbage i bilen, overvejede om jeg skulle vende hjem, checkede mobilen for at se om der var en af jer der havde skrevet en lille tråd om de sted jeg først havde udset - men ak nej.

Fuck det, tænkte jeg og ringede til de to damer, en sød stemme inviterede mig til en dejlig hyggestund og jeg startede kareten mod Frederiksberg.

Jeg ankom til stedet, døren blev åbnet og en lille kraftig meget smilende thaikvinde hev mig indenfor og så starter festen. 

Det blev en tusse for 50 min som også blev til mere end en time og hold nu op hvor jeg havde det godt.

Den lille kraftige åbnede for blusen og ud væltede 2 store bryster, altså rigtigt store og så er jeg solgt. Elsker thai, store bryster og der blev gjort klar til hygge.

Lagde mig på briksen og ind kravlede en helt nøgen thai med store bryster og lige efter en ret lækker mere kun iført brystholder.

De startede massagen, en i hver ende og tænker ikke der gik mere end 10 min, så blev jeg vendt om med giga flag på. 

Hende med de store jader begyndte at give mig spansk og jeg fik den store tur og til tider forsvandt min pik langt ned i hendes hals. Samtidig havde jeg den anden thai siddende ved mit hovede, hun sænkede sine vildeste bryster ned i min mund igen og igen mens hun masserede.

Tænkte at jeg var ankommet i  himmeriget, koncentrerede mig og nød det i fulde drag. Jeg kan snilt kontrollere hvornår jeg vil komme, men dette grænsede til det umulige, men jeg klarede den.

Så byttede de plads og jeg mærkede nye læber bearbejde mig og nøjjjj hvor det var lækkert. Tænkte at dette måtte være klimax, men nej!

Den lille med de store jader spurgte mig om jeg var klar til kusse og jeg må sige, at det var jeg rigtigt meget :-P Der blev rullet et kondom på, hvorefter jeg skal hilse at sige, at jeg blev knaldet igennem. Første den ene i en formidabel ridetur, hun var snæver og ikke særlig dyb -  mens de store bryster rullede rundt i mit hoved - jeg mødte en voldsom trang til at komme i hende, men der var jo 2 kvinder og jeg ville gerne se den lille med de meget store jader ride mig, se dem sejle rundt og klaske ned på hendes mave og det var så vildt skue at se dem i aktion.

Jeg vendte den lille om og gav hende en dejlig dyb doggy mens den anden stillede  sig ved siden af mig og legede med mine dansende nosser der farede frem og tilbage suppleret med et tungekys ….. omg hvor jeg nød det.

Tænkte, at jeg nok ikke kunne holde dem hele dagen, men de to kvinder gav mig virkeligt valuta for pengene. Jeg fik lagt den lille med de store om på ryggen og den anden hev mit kondom af og begyndte at spille pik på mig, mens hun tungekyssede mig. Hele senen med kysseriet, en stram hånd der spillede mig pik og en asiatisk kvinde med en stor bølgende barm, blev for meget og jeg sendte en flod af sperm ud over hendes bryster…… hold nu kæft en skøn tur.

Jeg har prøvet meget, men det her var squ lækkert. Fuck en søndag. Jeg sidder her og nyder oplevelsen, skriver og har SÅ meget lyst til at starte bilen og få en tur til.

Alt dette for en tusse - jeg smiler stadig her 24 timer efter……

Best Bambota

 

Redigeret af bambota
  • Synes godt om 5
  • Tak 3
  • Haha 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...