Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg leder  stadig efter en domina / dominerende pige. Alder maks 35. København. Gerne en, der ikke nødvendigvis også tilbyder at være slavepige.

Matilde fra Seductiongirls er vist desværre stoppet. Jeg kan i hvert fald ikke finde hende mere - hun var ellers perfekt.

Har du et bud, lad mig gerne høre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Måske skal dit indlæg under et andet forum ?? Efterlysning måske ?? Ell BDSM gruppen ? - så er det måske mere målrettet og lettere at få bud på... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, 1 time siden:

Måske skal dit indlæg under et andet forum ?? Efterlysning måske ?? Ell BDSM gruppen ? - så er det måske mere målrettet og lettere at få bud på... ;-) 

Ja egentlig et godt bud. Troede faktisk det var efterlysninger her. Nogen fra siden der kan flytte Dette?

Tak til FrokostUartig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, for 1 time siden:

Jeg leder  stadig efter en domina / dominerende pige. Alder maks 35. København. Gerne en, der ikke nødvendigvis også tilbyder at være slavepige.

Matilde fra Seductiongirls er vist desværre stoppet. Jeg kan i hvert fald ikke finde hende mere - hun var ellers perfekt.

Har du et bud, lad mig gerne høre.

Nis,

Sia i Playground of Sin i Tåstrup er et rigtig godt bud på en domina under 35 år, og vil ikke vurdere Matilde fra Seductiongirls, men udstyr og muligheder i Playground of Sin er second to noon.

https://misssia.wixsite.com/misssia

Nu skal du ikke lade dig skræmme af billederne på Sia's hjemmeside hun er også til den mere blide form for dominans og jeg har aldig oplevet at hun overskrider aftalte grænser.

God fornøjelse og en beretning fra dit besøg der vil være spændende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, 1 time siden:

Nis,

Sia i Playground of Sin i Tåstrup er et rigtig godt bud på en domina under 35 år, og vil ikke vurdere Matilde fra Seductiongirls, men udstyr og muligheder i Playground of Sin er second to noon.

https://misssia.wixsite.com/misssia

Nu skal du ikke lade dig skræmme af billederne på Sia's hjemmeside hun er også til den mere blide form for dominans og jeg har aldig oplevet at hun overskrider aftalte grænser.

God fornøjelse og en beretning fra dit besøg der vil være spændende.

 

Hej SpankingSub.

Tak for linket - og godt du lige nævner, at jeg ikke skal blive skræmt :-) Men det ligner et godt bud - mange tak og god dag!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, for 10 timer siden:

Jeg leder  stadig efter en domina / dominerende pige. Alder maks 35. København. Gerne en, der ikke nødvendigvis også tilbyder at være slavepige.

Matilde fra Seductiongirls er vist desværre stoppet. Jeg kan i hvert fald ikke finde hende mere - hun var ellers perfekt.

Har du et bud, lad mig gerne høre.

Skriv da Madame M  hun holder vist til i Herlev nu 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Glatpung skrev, den 18/3/2018 at 17:58:

Skriv da Madame M  hun holder vist til i Herlev nu 

øh not, jeg har skam aldrig arbejdet på de kanter, men har mit ejet Domicil i odense :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid
Glatpung skrev, den 18/3/2018 at 17:58:

Skriv da Madame M  hun holder vist til i Herlev nu 

Du har vist byttet rundt på Madame M og Miss Devil, det er Miss Devil der er eller har været i Herlev. og vist nu i Rødovre. De har begge gæstevisittet i Støvring, jeg har selv mødt dem begge, de er begge over 40 så de er nu i deres bedste alder, efter min mening og er stadig smukke kvinder, så at Ts vil have dem yngre er jo smag og behag, der kører også en anden tråd om emnet alder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame M skrev, for 10 timer siden:

øh not, jeg har skam aldrig arbejdet på de kanter, men har mit ejet Domicil i odense :-)

Ok Undskyld madame   men du er tit i Nordjylland i byen Støvring ikke kender du ikke Miss Devil ? hun har også været i Nordjylland Ha e n dejlig dag spændende madame

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Glatpung skrev, for 1 time siden:

Ok Undskyld madame   men du er tit i Nordjylland i byen Støvring ikke kender du ikke Miss Devil ? hun har også været i Nordjylland Ha e n dejlig dag spændende madame

korret er i Støvring 2 dage om måneden, og ned kender ikke Miss Devil, God dag til dig også

Madame m

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...