Hop til indhold

Recommended Posts

Var tilfældigt på Amager for at hjælpe med en flytning og så tilfældigt massage klinikken og tænkte du har da fortjent en times massage. Ringede og bestilte en times olie massage. Ankom som aftalt og blev modtaget af en kraftig thai dage ( efter Thai normer nok nærmere fed Thai pige) - allerede modtagelsen fik alarmklokkerne til at ringe, og jeg burde have været vendt om. Blev vist ind i det første lille lokale på venstre hånd - vel oppe på briksen kom hun tilbage og “massagen kunne begynde, jeg blev nærmest over hældt med olie, og lige så meget olie havnede på briksen !!! Og så blev jeg bare smurt ind i olie, som var det solkrem, havde intet med massage at gøre, og så startede ellers en kilden med 1 -2 fingrer op og ned ad ryg og ben i henved 10 min om på ryggen lidt pres på maven og ben - efter 49 min var en times olie sjaskeri færdig - Det havde INTET med massage at gøre. 

Det var først, enest og sidst gang jeg kommer der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der flere gange. Det er klart bedst hvis man kan få massage af Namfon (ejeren - eller daglig leder hvad ved jeg) Hun er sprød og sød. Men hun vil helst have man bliver masseret af den ansatte. 

1 time med HJ = 600 kr. Det er ok. Men sørg for det Namfon.

//Amar Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amar Lover skrev, for 2 timer siden:

Har været der flere gange. Det er klart bedst hvis man kan få massage af Namfon (ejeren - eller daglig leder hvad ved jeg) Hun er sprød og sød. Men hun vil helst have man bliver masseret af den ansatte. 

1 time med HJ = 600 kr. Det er ok. Men sørg for det Namfon.

//Amar Lover

Har også fået massage af namfon en del gange og hun er sku sprød og sød. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SEMODK skrev, den 18/3/2018 at 06:47:

Var tilfældigt på Amager for at hjælpe med en flytning og så tilfældigt massage klinikken og tænkte du har da fortjent en times massage. Ringede og bestilte en times olie massage. Ankom som aftalt og blev modtaget af en kraftig thai dage ( efter Thai normer nok nærmere fed Thai pige) - allerede modtagelsen fik alarmklokkerne til at ringe, og jeg burde have været vendt om. Blev vist ind i det første lille lokale på venstre hånd - vel oppe på briksen kom hun tilbage og “massagen kunne begynde, jeg blev nærmest over hældt med olie, og lige så meget olie havnede på briksen !!! Og så blev jeg bare smurt ind i olie, som var det solkrem, havde intet med massage at gøre, og så startede ellers en kilden med 1 -2 fingrer op og ned ad ryg og ben i henved 10 min om på ryggen lidt pres på maven og ben - efter 49 min var en times olie sjaskeri færdig - Det havde INTET med massage at gøre. 

Det var først, enest og sidst gang jeg kommer der

Var det hende der er på de ny billeder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...