Hop til indhold
Harran

Thai, fuld pakke, Aalborg, Centrum, anbefalelsesværdige?

Recommended Posts

Er der nogle af de klinikker, der ligger omkring teatergadekvarteret (dem på kortet) der er anbefalelsesværdige til blid massage og FP?

Jeg skal på et visit til byen om et par måneder og har brug for et behageligt afbræk eller to. :-)

Alder og prisen er ikke det vigtigste, men smil, god tid og venlighed er.

(tak til @Aarhuselsker, for at bygge dette kort).

https://www.google.com/maps/d/viewer?ll=57.047072813339035%2C9.922812021789582&z=15&mid=1_jYz2OF_Jc_w7Sq7w-51EERYTRmY07R4

image.png.563c3beab418c8d121b3031da9715e62.png

 

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FræktParAalborg

Jeg ville køre over broen og så dreje til venstre ned langs broen hvis jeg var dig... Normale priser og udemærket behandling og snak ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FræktParAalborg skrev, for 18 minutter siden:

Jeg ville køre over broen og så dreje til venstre ned langs broen hvis jeg var dig... Normale priser og udemærket behandling og snak ;)

Hvis du var mig ville du så også vide, at jeg spurgte specifikt til dette afgrænsede område af en årsag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FræktParAalborg
Harran skrev, for 6 timer siden:

Hvis du var mig ville du så også vide, at jeg spurgte specifikt til dette afgrænsede område af en årsag.

Jeg ville ikke smide mine penge i det område. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FræktParAalborg skrev, for 5 timer siden:

Jeg ville ikke smide mine penge i det område. :)

Damn! Tak for meldingen. Synd for mig. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har fået fuld to steder i Danmarksgade..

Kan ikke lige huske navne på dem.

Det ene sted var et sted hvor de bor og lever og lugter af krydderi,,,intet at skrive hjem over.

Det andet sted en ren massagebutik, med et lille rum til det frække.. super god oplevelse, af en rigtig sprød nipser..http://www.royalthaimassageaalborg.dk/

Redigeret af fattigpik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du har held til at komme i kontakt med SP på Vesterbro får du en god oplevelse fra kr. 1.000, afhængig af hendes humør etc. Men jf tidligere anmeldelser kan det være lidt vanskeligt med aftaler.

Ellers ville jeg også tage til Nørresundby, enten Siam eller Sabay, lige til venstre eller højre for broen - begge indenfor de første 100 meter. Ved ikke hvad FP koster ved disse, men det kan fås.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...