Hop til indhold
Bergi

Afbrænder

Recommended Posts

Er det bare indbildning, eller er det kommet mere gang i anmeldelserne siden præmiepigen Nikita Darling kom øverst på siden :D:D

Herligt er det i hvert fald at læse om alle de dejlige oplevelser, og så bare drømme ... !

Jeg ville selv have bidraget idag, men dagens kønne, dumme tøs brændte mig af - nedtur!

Og jeg havde, aldeles imod sædvane, ikke medbragt en plan B - dobbelt nedtur!!

Jeg kunne selvfølgelig være taget på thai-sjov, men på den anden side så nyder jeg med omhu at udvælge den næste dejlige pige. Så det blev ikke til noget idag og bliver det næppe i denne uge :(

Jeg har efterhånden prøvet situationen nogle gange, de danske piger er oveni købet de værste!! Er det bare mig der er uheldig :?:

/Bergi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det bare indbildning, eller er det kommet mere gang i anmeldelserne siden præmiepigen Nikita Darling kom øverst på siden :D:D

nej, det er da helt sikkert rigtigt. Jeg har selv lige registreret mig - det er blevet for tydeligt at det er her der sker noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest pedeped

Nej, det er ikke bare dig, der er uheldig. Jeg synes også jeg er det i udpræget grad med DK-privatpiger. Her ikke medtaget klinik-piger, der er det nok anderledes, men det tiltaler så ikke mig så meget. Og der er altid alverdens undskyldninger. Det sker faktisk aldrig med de udenlandske piger, latinaer, thai eller østeuropæere, nok fordi de er her for at arbejde, yde før at nyde, de er mere indstillede på at levere før de kommer med alverdens langt-ude undskyldninger. Sort/hvidt fra Pede's point of view!

Men læren gav du selv: Medbring plan b (eller c, d, e og f, hvis det er DK-privatpiger), og hav nogle udenlandske med i lommen også!

Med medfølelse, Pede

PS: Du må gerne låne "min" date, jeg når hende alligevel nok ikke i denne uge...

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Leraar. Ja, du har ret. Så kan jeg lære det :oops:

@Pede. Tak for din medfølelse og tak for tilbudet. Selv om jeg heller ikke får tid til hende i denne uge, så måske næste ;) Nu er du ihvert fald nødt til at fortælle, hvem hun er!!!

Jeg har skam også prøvet at blive brændt af af både en thai og af et par spanske piger, heriblandt oveni købet min yndlingspige Maria (hun var også ked af det :cry: ). På den anden side: Maria var derved skyld i at jeg fik besøgt Vicky istedet - bestemt ikke tosset :D

Så jo, der kan også komme noget godt ud af det, når blot man husker sin plan B,C,D .....

Hilsen

Bergi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig det gælder om at have plan b,c,d osv klar.

Når jeg tager på min favorit tur ( en tur syd for grænsen til FL ) så har jeg ofte en lille liste med hjemmefra med 8-10 piger jeg gerne vil besøge. 8-)

Måske det er skæbnen, men når man har masser af reserver med på listen, ja så sker det ret ofte at top prioriteten tager telefonen ved første opkald.

Jeg sætter mig også op til at skulle besøge en bestemt, men heldigvis er der ikke langt mellem pigerne i FL, og udvalget er stort.

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Burde man skrive om de gange man bliver brændt af også?

Det tæller jo med i vurderingen af en pige om hun brænder kunder af nu og da.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bergi:

@Leraar. Ja, du har ret. Så kan jeg lære det :oops:

Undskyld. Det var ikke min mening at lyde nedladende. :oops: Jeg er for øvrigt selv lige kommet hjem efter noget af en tur, hvor jeg endte på Plan D (med den fodnote at jeg så oven i købet endte med telefondamen i Pigernes opholdsrum). Men den beretning vil jeg måske skrive på et andet tidspunkt. Jeg skal lige fordøje oplevelsen selv først ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er det bare indbildning, eller er det kommet mere gang i anmeldelserne siden præmiepigen Nikita Darling kom øverst på siden :D:D

Herligt er det i hvert fald at læse om alle de dejlige oplevelser, og så bare drømme ... !

Jeg ville selv have bidraget idag, men dagens kønne, dumme tøs brændte mig af - nedtur!

Og jeg havde, aldeles imod sædvane, ikke medbragt en plan B - dobbelt nedtur!!

Jeg kunne selvfølgelig være taget på thai-sjov, men på den anden side så nyder jeg med omhu at udvælge den næste dejlige pige. Så det blev ikke til noget idag og bliver det næppe i denne uge :(

Jeg har efterhånden prøvet situationen nogle gange, de danske piger er oveni købet de værste!! Er det bare mig der er uheldig :?:

/Bergi

Og bare lige for at banke et par søm i!!!! Det var ikke Nikita der brændte dig af - vel?

Kunne godt læses sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, jeg har endnu aldrig besøgt den skønne. Men jeg har da tit haft lyst.

Bordeller tiltaler mig imidlertid ikke så meget (måske bare en fjollet ide). Og jeg tror ikke at hun tager imod privat/diskret. Men jeg kunne da gøre en undtagelse og besøge hende alligevel :D

Syvtommersømmet: Det var IKKE Nikita Darling, som brændte mig af!!

Venlig hilsen

Bergi

Del dette indlæg


Link til indlæg

"nej, det er da helt sikkert rigtigt. Jeg har selv lige registreret mig - det er blevet for tydeligt at det er her der sker noget".

........ Plus altså, at Gimel er begyndt at fungere ad H til!

Del dette indlæg


Link til indlæg

"nej, det er da helt sikkert rigtigt. Jeg har selv lige registreret mig - det er blevet for tydeligt at det er her der sker noget".

........ Plus altså, at Gimel er begyndt at fungere ad H til!

Der er nu stadig forholdsvis meget liv på Gimel - men der har da været en periode, hvor der var endnu mere. Jeg har aldrig selv kunnet skrive på Gimel. Læste på et tidspunkt, at det nok havde med den trådløse 3-forbindelse at gøre? Passer det mon?

Det er rigtigt, at Gimel er begyndt at køre ultralangsomt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, når du har indtastet adressen og trykket på "enter", kan du mageligt nå at gå ud og lave kaffe.

Den slags er liver for kort til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pas på med at tale negativt om Gimel. Jeg har på samme "moderate" måde udtrykt min undren og herefter har jeg ikke kunnet loade siden, men når jeg bruger en anden maskine er der ingen problemer. Jeg er ikke den store haj udi computere, men der er vel blokeret på netkortets mac-adresse. Jeg har nu helt fravalgt dette site.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...