Hop til indhold
Chuck

Biler

Recommended Posts

Hvad mon det betyder for en kvinde når hun ser hvilken bil ( Status symbol ) vi kører i ?

Blandt vi mænd handler det om Alfa han fænomenet ( Min pik er større end din )

Hvad tænker i drenge og piger ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror de fleste kvinder er ret så ligeglade, bare bilen er nogenlunde pæn, ren, vedligeholdt og sikker at køre i. Jeg taler aldrig om min bil eller andre materielle goder når jeg er sammen med kvinder uanset om det er GP’ere eller andre. Det er det personlige som er mest interessant og som vægter højst hos mig.

Personligt foretrækker jeg tyske kvalitetsbiler og har aldrig haft andet, og den signalværdi det end måtte afsende er jeg ret ligeglad med, det er ikke derfor jeg køber bilen, men udelukkende pga. kvalitet/køreegenskaber 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kører fransk, for på en eller anden måde, passer det til min personlighed :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det betyder ikke en skid om jeg ankommer i en af de lorte mikrobiler der bare holder i vejen overalt, eller om jeg ankommer i en Rolls.......når først jeg står ud, så glemmer de alt om bilen ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...