Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

Det er ikke lykkedes mig at finde en kvinde der tilbyder anal-gape (hvor pikken trækkes ud af røven og ballerne spredes, så hullet åbnes), er der nogle der kender en der tilbyder det? Kunne virkelig godt tænke mig at prøve det. Hvis glædespiger læser med, så gerne skriv pb eller like. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mi2000 skrev, for 4 timer siden:

Hejsa

Det er ikke lykkedes mig at finde en kvinde der tilbyder anal-gape (hvor pikken trækkes ud af røven og ballerne spredes, så hullet åbnes), er der nogle der kender en der tilbyder det? Kunne virkelig godt tænke mig at prøve det. Hvis glædespiger læser med, så gerne skriv pb eller like. 

Jeg har altid undret mig over hvad det er folk tænder på, ved at kigge en tøs op i tarmen igennem en udspilet ringmuskel?

Det er slet ikke for at dømme, jeg nyder selv gerne at munke mudder-rosen på de piger der nu er friske.. 

Jeg er bare nysgerrig :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg vil jo ikke ligge med en “stjernekikkert” og undersøge hver detalje:). For mig handler det mest om det visuelle i at åbningen svarer til tykkelse på min pik - lad os kalde det selvtillidsprøve, som viser min maskulinitet!  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...