Hop til indhold

Emma Alma Herning

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Slet ingen? Hun kalder sig også Emma fantasy og træffes sammen med en veninde, som hedder Astrid.

Skrevet

Har fået billeder af hende og hun er en rigtig køn amatør ... efter min ydmyge mening

• 2 weeks later...
Skrevet

There are two beautiful women who do exactly what you dream of, they are communicative. I can say I'm their slave. I will come back with pleasure!

They are amateurs, but what they do, they do it with pleasure and get involved!

https://annoncelight.dk/showad/246694

Redigeret af littleslave1972

Skrevet

Har besøgt de 2 frække søde piger , jeg kan klart anbefale at gi dem en besøg . Første gang startet med oprydning i fangehullet . Jeg have svært ved at holde mig tilbage , så jeg glæder mig til næste gang vi skal mødes, så håber jeg på lidt mere nærkontakt, men Waoo de er 2 søde og friske piger som ser pisse godt ud der kommer hurtig tryk på pjevsen , så  jeg have svært ved ikke at må røre , vil ikke risikere at ende i fangehullet som straf ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Helt klar top karakter fra mig ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Redigeret af stifinder

Skrevet

Nogle der har været der siden opslaget?

Jeg overvejer kraftigt at prøve de to.

Skrevet

Lyder spændende. Kan I sige noget om hvor diskret stedet ligger?

Skrevet
h20 skrev, for 20 minutter siden:

Lyder spændende. Kan I sige noget om hvor diskret stedet ligger?

Ligger meget diskret..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.