Hop til indhold

Recommended Posts

Jonas01 skrev, for 28 minutter siden:

Hej :) 

Jeg vil bare hører om nogen har allerede prøvet hende? - For det lidt mystisk, at hun ikke vil give rigtig adresse. Først skal du kører til en adresse og når er du ankommet så skal du skrive til hende for at modtage den rigtig adresse. Falsk? Eller. Hmm 

 

https://annoncelight.dk/showad/245830

Hun er nævnt her: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonas01 skrev, 1 time siden:

Hej :) 

 Først skal du kører til en adresse og når er du ankommet så skal du skrive til hende for at modtage den rigtig adresse. Falsk? Eller. Hmm 

 

https://annoncelight.dk/showad/245830

Denne produre er ganske udbredt i branchen, så det kan du ikke ligge noget i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ganske almindeligt at du ikke får præcis adresse før du møder op, både for at pigen kan sortere de useriøse fra, og for at hun måske kan se dig an fra et vindue osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonas01 skrev, for 3 timer siden:

Hej :) 

Jeg vil bare hører om nogen har allerede prøvet hende? - For det lidt mystisk, at hun ikke vil give rigtig adresse. Først skal du kører til en adresse og når er du ankommet så skal du skrive til hende for at modtage den rigtig adresse. Falsk? Eller. Hmm 

 

https://annoncelight.dk/showad/245830

Jeg har mødt hende en gang, og hun er da en skide sød pige, på trods af at EN enkelt anmelder noget andet.  Sådan er vi jo forskellige, og fordi en sart sjæl synes det lugter af noget røg han ikke mere er cigaretter, ja så kan jeg kun skrive positivt om både hende og hendes veninde. At du ikke får en adresse direkte med det samme er jo en sikkerheds ting som mange piger bruger, uden at det er fake. De vil gerne på afstand se om du er dig, eller om du er politi eller noget helt andet vil jeg tro . ( du kan være sikker på at den adresse hun er på er inden for synsvidde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 3 timer siden:

Hun er nævnt her: 

 

Det er rigtigt nok der er EN bedømmelse fra en der åbenbart er lidt mere sart end andre. Jeg har absolut ikke haft samme oplevelse som ham, og har da troids alt besøgt både hende og hendes frække veninde nogle gange efterhånden.  Absolut top frække besøg som helt klart bliver gentaget. Venter bare lige til hendes tunge piercing er helet fordi jeg gerne vil prøvce det også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@youngatheart, måske du kunne skrive en anmeldelse?

Hvem er hendes veninde?

jeg har holdt mig væk, pga. den dårlige anmeldelse. Ser ud til der er flere end mig, det er ærgeligt for pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Franj skrev, den 18/3/2018 at 09:00:

@youngatheart, måske du kunne skrive en anmeldelse?

Hvem er hendes veninde?

jeg har holdt mig væk, pga. den dårlige anmeldelse. Ser ud til der er flere end mig, det er ærgeligt for pigerne.

En lille anmeldelse:  Blev taget smilende imod af veninden, idet det egentligt ikke var meningen at Alma skulle have været med i det sådan for alvor. Vi snakkede lidt alle 3, og derefter gik vi i bad imens Alma blev siddende i stuen. I badet blev der lige barberet lidt fordi hun gerne ville være helt glat, Og derfefter fik jeg lige lov til at kneppe hende lidt imens hun stod lænet ind over håndvasken. Derefter gik vi begge ind i stuen hvor Alma stadig sad og så skide sød ud med tøj på, hvorefter jeg blev redet godt og grundigt imens Alma kiggede på. Alma var på det tidspunkt ikke begyndt at lege so glædespige, så jeg nød jo bare veninden imens, og håbede hun måske ville være lidt med i legen også. Hun begyndte så at kysse mig meget lidenskabeligt med hendes skønne fyldige læber, og fuck hvor hun da bare kyssede dejligt, alt imens veninden red mig. Så kravlede veninden af og begyndte at slikke pik igen ( hvilket hun absolut mestrer til ug..uha uha hun elsker det føles det som om). Det endte så med at jeg spurgte Alma om hun ikke havde lyst til at smage lidt også, hvorefter hun begyndte at slikke pik også. Vildt lækkert at se på, og skønne skønne bløde læber. Jeg kneppede så veninden færdig, og aftalte at næste gang skulle det være en rigtig trekant, for ville elske at blive forkælet af begge på en gang.  Som det ser ud lige nu og her så ved jeg ikke rigtigt om de er sammen om trekanter, eller hvordan, da de begge har hver deres annonce på i dag.

Glæder mig meget til d 21 marts hvor hun efter sigende skulle være klar til oralsex igen, efter hun har fået lavet tungepiercing. Det bliver jeg bare nød til at prøve bare en gang

Veninden er hende her : https://annoncelight.dk/showad/246527

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, den 19/3/2018 at 16:43:

En lille anmeldelse:  Blev taget smilende imod af veninden, idet det egentligt ikke var meningen at Alma skulle have været med i det sådan for alvor. Vi snakkede lidt alle 3, og derefter gik vi i bad imens Alma blev siddende i stuen. I badet blev der lige barberet lidt fordi hun gerne ville være helt glat, Og derfefter fik jeg lige lov til at kneppe hende lidt imens hun stod lænet ind over håndvasken. Derefter gik vi begge ind i stuen hvor Alma stadig sad og så skide sød ud med tøj på, hvorefter jeg blev redet godt og grundigt imens Alma kiggede på. Alma var på det tidspunkt ikke begyndt at lege so glædespige, så jeg nød jo bare veninden imens, og håbede hun måske ville være lidt med i legen også. Hun begyndte så at kysse mig meget lidenskabeligt med hendes skønne fyldige læber, og fuck hvor hun da bare kyssede dejligt, alt imens veninden red mig. Så kravlede veninden af og begyndte at slikke pik igen ( hvilket hun absolut mestrer til ug..uha uha hun elsker det føles det som om). Det endte så med at jeg spurgte Alma om hun ikke havde lyst til at smage lidt også, hvorefter hun begyndte at slikke pik også. Vildt lækkert at se på, og skønne skønne bløde læber. Jeg kneppede så veninden færdig, og aftalte at næste gang skulle det være en rigtig trekant, for ville elske at blive forkælet af begge på en gang.  Som det ser ud lige nu og her så ved jeg ikke rigtigt om de er sammen om trekanter, eller hvordan, da de begge har hver deres annonce på i dag.

Glæder mig meget til d 21 marts hvor hun efter sigende skulle være klar til oralsex igen, efter hun har fået lavet tungepiercing. Det bliver jeg bare nød til at prøve bare en gang

Veninden er hende her : https://annoncelight.dk/showad/246527

Er billeder ægte eller hvordan? Synes der er så mange hvor billeder bare ikke passer.. :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danielffs skrev, Lige nu:

Er billeder ægte eller hvordan? Synes der er så mange hvor billeder bare ikke passer.. :/

Desuden hvorfor jeg ikke helt at hun udførte oral sex på dig, da hun ellers har fået en tungpiercing? 

Hun skriver ellers at hun først var klar den 21 men er pt blevet ændret til den 28?? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danielffs skrev, for 7 timer siden:

Desuden hvorfor jeg ikke helt at hun udførte oral sex på dig, da hun ellers har fået en tungepiercing? ??

Hun skriver ellers at hun først var klar den 21 men er pt blevet ændret til den 28?? :)

Ved ikke hvad du lige forsøger at lave af formodninger, men havde tanken slået dig at jeg måske mødte hende længe før hun fik lavet tungepiercing. Ja du har ret i at det nu er blevet ændret til d 28 pga af det ikke kunne hele ( har snakket med hende så sent som i dag, da jeg jo er vild efter at prøve en tungepiercing også)

Men for at gøre en lang historie kort, så er jeg da bedøvende ligeglad med hvad du tror og ikke tror, og synes faktisk ikke det er vildt fedt at et nyt medlem begynder at starte ud med at så tvivl herinde. Hvad fan... får du ud af det. Jeg har givet et svar til en fyr der gerne ville have en anmelding, du skulle måske prøve at gøre det samme en dag.

Du skriver så også du synes der er så mange hvor billeder ikke passer..hvor får du lige den fra??? Grebet ud i luften eller hvad. Har du evt prøvet at checke det ud, så ville du jo se billeder faktisk ikke er billeder fra nettet, men fra hendes egen stue.

Kan godt være jeg lyder skide sur, men er da pisse irriterende med sådan en gang mistillids pis du kommer med der. Jeg har lavet temmelig mange anmeldelser herinde, både gode og dårlige og har været her i en del år efterhånden. Kunne forstå hvis jeg var ny bruger som dig, der kom med en over fantastisk beretning ( Læs salgstale), så ville det være ok at have mistillid, men se dig lige for først, da de berømte salgs taler jo altid stinker af bagmænd. Synes jeg ærlig talt ikke min gør på nogen måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 6 timer siden:

Ved ikke hvad du lige forsøger at lave af formodninger, men havde tanken slået dig at jeg måske mødte hende længe før hun fik lavet tungepiercing. Ja du har ret i at det nu er blevet ændret til d 28 pga af det ikke kunne hele ( har snakket med hende så sent som i dag, da jeg jo er vild efter at prøve en tungepiercing også)

Men for at gøre en lang historie kort, så er jeg da bedøvende ligeglad med hvad du tror og ikke tror, og synes faktisk ikke det er vildt fedt at et nyt medlem begynder at starte ud med at så tvivl herinde. Hvad fan... får du ud af det. Jeg har givet et svar til en fyr der gerne ville have en anmelding, du skulle måske prøve at gøre det samme en dag.

Du skriver så også du synes der er så mange hvor billeder ikke passer..hvor får du lige den fra??? Grebet ud i luften eller hvad. Har du evt prøvet at checke det ud, så ville du jo se billeder faktisk ikke er billeder fra nettet, men fra hendes egen stue.

Kan godt være jeg lyder skide sur, men er da pisse irriterende med sådan en gang mistillids pis du kommer med der. Jeg har lavet temmelig mange anmeldelser herinde, både gode og dårlige og har været her i en del år efterhånden. Kunne forstå hvis jeg var ny bruger som dig, der kom med en over fantastisk beretning ( Læs salgstale), så ville det være ok at have mistillid, men se dig lige for først, da de berømte salgs taler jo altid stinker af bagmænd. Synes jeg ærlig talt ikke min gør på nogen måde.

Helt ok. Tak for svar :)

 

Jeg havde bare et par spørgsmål, som jeg ønskede svar på og det fik jeg. Jeg kommer med ingen formodninger eller lignede. 

Mange tak for dit svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danielffs skrev, for 2 timer siden:

Helt ok. Tak for svar :)

 

Jeg havde bare et par spørgsmål, som jeg ønskede svar på og det fik jeg. Jeg kommer med ingen formodninger eller lignede. 

Mange tak for dit svar. 

Det er bare helt ok, men er nu ikke enig med dig, når du skriver du ingen formodninger kommer med. Synes du ikke det er negativt at skrive du ikke tror på det med oralsex feks ?  Men lad nu det ligge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 10 timer siden:

Ved ikke hvad du lige forsøger at lave af formodninger, men havde tanken slået dig at jeg måske mødte hende længe før hun fik lavet tungepiercing. Ja du har ret i at det nu er blevet ændret til d 28 pga af det ikke kunne hele ( har snakket med hende så sent som i dag, da jeg jo er vild efter at prøve en tungepiercing også)

Men for at gøre en lang historie kort, så er jeg da bedøvende ligeglad med hvad du tror og ikke tror, og synes faktisk ikke det er vildt fedt at et nyt medlem begynder at starte ud med at så tvivl herinde. Hvad fan... får du ud af det. Jeg har givet et svar til en fyr der gerne ville have en anmelding, du skulle måske prøve at gøre det samme en dag.

Du skriver så også du synes der er så mange hvor billeder ikke passer..hvor får du lige den fra??? Grebet ud i luften eller hvad. Har du evt prøvet at checke det ud, så ville du jo se billeder faktisk ikke er billeder fra nettet, men fra hendes egen stue.

Kan godt være jeg lyder skide sur, men er da pisse irriterende med sådan en gang mistillids pis du kommer med der. Jeg har lavet temmelig mange anmeldelser herinde, både gode og dårlige og har været her i en del år efterhånden. Kunne forstå hvis jeg var ny bruger som dig, der kom med en over fantastisk beretning ( Læs salgstale), så ville det være ok at have mistillid, men se dig lige for først, da de berømte salgs taler jo altid stinker af bagmænd. Synes jeg ærlig talt ikke min gør på nogen måde.

Slap dog af mand.

du skriver at hun slikkede dig og afslutter med at du glæder dig til hun igen giver oral i og med hun holder en pause i samme anmeldelse. Jeg kan heller ikke læse at dit besøg ikke var for nylig.

måske du skulle udtrykke dig anderledes så alle kan forstå dig..

. Sgu da mærkeligt at fare i flint over et spørgsmål fra en ny bruger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 36 minutter siden:

Slap dog af mand.

du skriver at hun slikkede dig og afslutter med at du glæder dig til hun igen giver oral i og med hun holder en pause i samme anmeldelse. Jeg kan heller ikke læse at dit besøg ikke var for nylig.

måske du skulle udtrykke dig anderledes så alle kan forstå dig..

. Sgu da mærkeligt at fare i flint over et spørgsmål fra en ny bruger.

 

Er det meget svært at forstå at hun slikkede pik første gang vi mødtes, og at hun så i mellemtiden har fået en piercing der gør at hun ikke kan nu, og at det er det jeg glæder mig til??? Har lige selv læst hvad jeg skrev, og forstår ikke det du skriver. Selvfølgeligt er mit besøg for nylig, og det er også for nyligt hun har fået den piercing. Går da ud fra de fleste på nær dig og så ham jeg skrev til, kan fostå at læse det jeg skriver, for mener da at jeg bruger både komma og punktum osv.

Jeg farer ikke mere i flint, end at jeg bliver sur når folk begynder at betvivle det man skriver, og så er jeg egentligt ligeglad med om man er ny eller gammel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 23/3/2018 at 11:50:

Slap dog af mand.

du skriver at hun slikkede dig og afslutter med at du glæder dig til hun igen giver oral i og med hun holder en pause i samme anmeldelse. Jeg kan heller ikke læse at dit besøg ikke var for nylig.

måske du skulle udtrykke dig anderledes så alle kan forstå dig..

. Sgu da mærkeligt at fare i flint over et spørgsmål fra en ny bruger.

 

Måske skulle du prøve at læse teksten igen. Læg især mærke til sætningen: "Alma var på det tidspunkt ikke begyndt at lege som glædespige"

Hvis det er vanskeligt at forstå, at det så nok er foregået på et tidligere tidspunkt end nu, så skal det tykke pap vist findes frem!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...