Hop til indhold
Kurtwaagner

Sexy Ts Girl Aarhus

Recommended Posts

Guest happycamper
Kurtwaagner skrev, Lige nu:

Hvordan er hun? Du må meget gerne fortælle mere.

Var sammen med hende i Kbh for et par måneder siden på et hotelværelse og det var en lidt speciel oplevelse... hun er rigtig sød og går til sutteriet med stor energi men da jeg ville bolle så gik der ikke så lang tid før hun skulle en tur på toilettet - sagde at min pik var lang - sad derude og lavede "lyde" mens jeg fik at vide at jeg skulle holde min pik stiv. Da hun kom tilbage spillede hun min pik voldsomt og det endte med at jeg kom. Hun arbejder for sagen men er ret "gadetøs" agtig og ikke en jeg kommer til at være sammen med igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, for 4 minutter siden:

Var sammen med hende i Kbh for et par måneder siden på et hotelværelse og det var en lidt speciel oplevelse... hun er rigtig sød og går til sutteriet med stor energi men da jeg ville bolle så gik der ikke så lang tid før hun skulle en tur på toilettet - sagde at min pik var lang - sad derude og lavede "lyde" mens jeg fik at vide at jeg skulle holde min pik stiv. Da hun kom tilbage spillede hun min pik voldsomt og det endte med at jeg kom. Hun arbejder for sagen men er ret "gadetøs" agtig og ikke en jeg kommer til at være sammen med igen.

okay mange tak, springer nok over så.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...