Kurtwaagner 59 Skrevet 17. Marts, 2018 Er der nogen som kender hende her? https://annoncelight.dk/profile/Sexy+Ts+Girl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 17. Marts, 2018 Kurtwaagner skrev, for 5 minutter siden: Er der nogen som kender hende her? https://annoncelight.dk/profile/Sexy+Ts+Girl ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kurtwaagner 59 Skrevet 17. Marts, 2018 Hvordan er hun? Du må meget gerne fortælle mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 17. Marts, 2018 Kurtwaagner skrev, Lige nu: Hvordan er hun? Du må meget gerne fortælle mere. Var sammen med hende i Kbh for et par måneder siden på et hotelværelse og det var en lidt speciel oplevelse... hun er rigtig sød og går til sutteriet med stor energi men da jeg ville bolle så gik der ikke så lang tid før hun skulle en tur på toilettet - sagde at min pik var lang - sad derude og lavede "lyde" mens jeg fik at vide at jeg skulle holde min pik stiv. Da hun kom tilbage spillede hun min pik voldsomt og det endte med at jeg kom. Hun arbejder for sagen men er ret "gadetøs" agtig og ikke en jeg kommer til at være sammen med igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kurtwaagner 59 Skrevet 17. Marts, 2018 happycamper skrev, for 4 minutter siden: Var sammen med hende i Kbh for et par måneder siden på et hotelværelse og det var en lidt speciel oplevelse... hun er rigtig sød og går til sutteriet med stor energi men da jeg ville bolle så gik der ikke så lang tid før hun skulle en tur på toilettet - sagde at min pik var lang - sad derude og lavede "lyde" mens jeg fik at vide at jeg skulle holde min pik stiv. Da hun kom tilbage spillede hun min pik voldsomt og det endte med at jeg kom. Hun arbejder for sagen men er ret "gadetøs" agtig og ikke en jeg kommer til at være sammen med igen. okay mange tak, springer nok over så. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pedro38 Skrevet 18. Marts, 2018 Hej Har dun bryster eller er det en mand med paryk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg